Рубрика:
Рубрики розділу:
Чи подавати декларацію про доходи в разі тимчасового призначення на посаду в. о. директора закладу?
Завідувача відділення медзакладу призначили на декілька днів виконуючим обов’язки директора закладу. Коли він має подавати декларацію про доходи і за який період та чи подавати взагалі? Декларування Завідувача відділення медзакладу призначили на декілька днів виконуючим обов’язки директ...
A Анна Ляшенко
06.10.2020 355 0 0
Програмне забезпечення: поставити на облік чи списати на витрати?
В епоху високих технологій важко уявити бухгалтера, який не використовує в роботі сучасні гаджети та програмні засоби. Програми для ведення бухобліку, складання звітності та навіть звичайний текстовий редактор Microsoft Word ми використовуємо постійно. Тож чи все програмне забезпечення (далі –...
23.11.2022 611 0 1
Чи треба повідомляти контролюючі органи про зміну рахунків за стандартом ІВАN
Запитання – відповідь В Україні з 01.11.19 р. клієнти банків використовують лише міжнародні номери банківського рахунка IBAN. Чи повинні клієнти банків повідомляти контролюючі органи про зміну реквізитів рахунків у зв’язку із цим? Відповідно до постанови Правління НБУ від 28.12.18 р. №...
13.02.2020 390 0 1
Підтвердження виконаних за бюджетні кошти робіт у будівництві
Досить часто під час ревізії фінансово-господарської діяльності бюджетних установ фінінспектори в разі проведення зустрічних звірянь у підрядника встановлюють завищення вартості виконаних будівельних робіт. Як наслідок – протокол про адміністративне правопорушення. У цій статті розглянемо, які...
30.04.2021 293 0 1
Для запровадження єдиних підходів до обліку надано рекомендації зі співставлення субрахунків із КЕКВ
У зв’язку із запровадженням з 1 січня 2017 року Плану рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі, затвердженого наказом Мінфіну від 31.12.13 р. № 1203, та нових НП(С)БОДС, зокрема 124 «Доходи» та 135 «Витрати», суб’єкти держсектора затверджують власним розпорядчим документом робочий план р...
07.02.2017 454 0 1
Амортизація необоротних активів: принципи та облік
Перед складанням річної фінансової та бюджетної звітності за 2017 рік бюджетні установи відповідно до вимог НП(С)БОДС 121 та 122, затверджених наказом Мінфіну від 12.10.10 р. № 1202, і Методичних рекомендацій до них, затверджених наказом Мінфіну від 23.01.15 р. № 11 (далі – Методрекомендації № 11), ...
19.12.2017 751 0 2
Залучення транспортних засобів сторонніх осіб для потреб установи
Із цієї статті ви дізнаєтеся: про правові аспекти договору оренди, зокрема істотні умови договору оренди та договору позички, відмінності між договором позички та договором оренди автотранспорту; як правильно відобразити в обліку безоплатне використання транспортного засобу (далі – ТЗ) від фізич...
21.06.2017 496 0 2
Фінансовий результат: облік та звітність
Одним із напрямів модернізації методології бухгалтерського обліку суб’єктів держсектора (бюджетних установ) є забезпечення відкритості облікових процесів та прозорості консолідації інформації про господарську діяльність бюджетних установ на рівні держави. Головним фінансовим підсумком діяльності бюд...
10.07.2017 2470 0 2
Придбання, експлуатація та вибуття основних засобів: 50 проведень
Потреба в пошуках правил відображення в обліку операцій із необоротними матеріальними активами (далі – НМА) пов’язана з тим, що Типова кореспонденція субрахунків бухгалтерського обліку для відображення операцій з активами, капіталом та зобов’язаннями розпорядниками бюджетних коштів та державними ціл...
17.07.2017 5991 0 3
Правила обліку окремих активів та операцій: що змінилось
Наказом Мінфіну від 13.06.17 р. № 571 (далі – Наказ № 571) затверджено зміни до деяких нормативно-правових актів із бухобліку у держсекторі. Нюанси обліку необоротних активів (далі – НА), запасів, інших нефінансових та фінансових активів, зобов’язань та операцій із грошовими коштами в контексті зазн...
04.08.2017 1108 0 2
Облік ліквідаційної вартості в разі списання об’єктів
За правилами інвентаризації в разі виявлення придатних для використання об’єктів основних засобів (далі – ОЗ), залишкова вартість яких дорівнює нулю, інвентаризаційна комісія має передати відповідні матеріали керівнику підприємства. Зрозуміло, що в подальшому має бути проведена процедура визначення ...
07.11.2017 1256 0 3
Нестача в результаті інвентаризації: визначення збитків та відображення в обліку
Найприємнішим для бухгалтера є момент, коли фактична наявність активів збігається з даними бухгалтерського обліку. Тому навіть у разі виявлення лишків є потреба у вивченні ситуації та прийнятті правильного рішення щодо відображення їх в обліку залежно від того, потрібні вони установі чи ні. Про це м...
08.11.2017 3021 3 2
Інвентаризація пального, яке зберігається в постачальника
Із цієї статті ви дізнаєтеся: як провести інвентаризацію пального, що знаходиться в постачальника, зокрема пального, що відпускається за талонами, відомостями або смарт-картками. Загальні положення У разі проведення інвентаризації юридичні особи незалежно від їхніх організаційно-правових форм і фор...
14.11.2017 571 0 4
Дорогоцінний брухт: вилучення та оприбуткування
Із цієї статті ви дізнаєтеся: як правильно оформити вилучення дорогоцінних металів з основних засобів (далі – ОЗ) та запасів і відобразити ці операції в обліку. Загальні положення До дорогоцінних металів відносяться золото, срібло, платина і метали платинової групи (паладій, іридій, родій, осмій, р...
24.11.2017 3758 0 4
Оренда держмайна: готуємо документи для договору
Із цієї консультації ви дізнаєтесь: як бюджетній установі укласти договір оренди нерухомого майна площею більш як 200 м2; на які особливості слід звернути увагу, укладаючи договір оренди; якими нормативно-правовими актами регулюється це питання; чи потрібно орієнтуватися на типовий договір тощо. Пр...
27.11.2017 991 0 1
Кредиторська заборгованість загального фонду на кінець року: як погасити?
Із цієї консультації ви дізнаєтеся: як бюджетній установі за рахунок коштів спеціального фонду сплатити кредиторську заборгованість, яка виникла за загальним фондом. Кредиторська заборгованість бюджетної установи У практичній діяльності бюджетних установ кредиторська заборгованість зазвичай виникає...
30.11.2017 994 0 1
Поліпшення орендованого майна: облікові нюанси
Акценти цієї статті: правила обліку операцій із поліпшення орендованого майна; наслідки нехтування законодавчими нормами при обліку цих операцій; обкладення ПДВ таких операцій. Бухгалтерський облік Майно, отримане в операційну оренду, установа-орендар обліковує на позабалансовому субрахунку 0...
08.12.2017 369 0 1
Поліпшення орендованого майна: юридичний аспект
Акценти цієї статті: законодавчі підстави для здійснення бюджетною установою ремонту, реконструкції або поліпшення майна, що їй не належить, зокрема орендованих приміщень; судова практика вирішення спорів щодо відокремлення поліпшення орендованого майна. Законодавча база для ремонту орендованог...
11.12.2017 30765 0 1
Новорічні свята: від кошторису до списання
Незабаром Новий рік. Для всіх це свято, а для бюджетних установ, які займаються організацією та проведенням свят, – клопоти, хоча й приємні. У статті розповімо, із чого розпочати підготовку та як відобразити в обліку операції з придбання та списання всього необхідного для свята. Порядок планування ...
12.12.2017 1704 0 3
Завершуємо рік: підготовка до складання річної звітності
На початку 2018 року всі ми будемо складати річну фінансову та бюджетну звітність. Але для достовірного відображення господарської діяльності установи необхідно мати певну інформацію. Із цієї статті ви дізнаєтесь, як закрити 2017 рік та підготувати регістри бухобліку, аби без проблем скласти річну з...
13.12.2017 2599 0 3