Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Фінансовий результат: облік та звітність

Одним із напрямів модернізації методології бухгалтерського обліку суб’єктів держсектора (бюджетних установ) є забезпечення відкритості облікових процесів та прозорості консолідації інформації про господарську діяльність бюджетних установ на рівні держави. Головним фінансовим підсумком діяльності бюджетної установи є показник фінрезультату. Тому формування інформації про фінрезультат діяльності є одним з основних завдань бухобліку. У цій консультації ми розглянемо принципи формування фінрезультату та відображення його в обліку та звітності.

Суб’єкти держсектора визначають фінансові результати наприкінці звітного періоду, тобто підбивають підсумки в кінці кожного кварталу та в кінці звітного року. Результат виконання кошторису є фінрезультатом бюджетної установи за звітний період, який відображається у формах фінзвітності, а саме: Баланс (форма № 1-дс), Звіт про фінансові результати (форма № 2-дс). Порядок заповнення форм фінансової звітності в державному секторі затверджено постановою КМУ від 28.02.17 р. № 307 (далі – Порядок № 307).

Під час заповнення зазначених форм усі доходи, отримані на виконання кошторису, а також усі фактичні видатки та витрати розпорядників бюджетних коштів, проведені у звітному році, підсумковими оборотами в кінці звітного періоду списуються на результат виконання кошторису. Отже, ідеться про виведення фінрезультату в кінці кожного кварталу та в кінці року.

Процес визначення фінрезультату виконання кошторису доходів і видатків установи можна поділити на два етапи:

1) визначення переліку субрахунків бухобліку, які підлягають закриттю заключними оборотами після закінчення року;

2) відображення фінрезультату у фінзвітності установи, звіряння та аналіз цього показника за даними інших форм звітності.

Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
Готові рішення
і приклади
Миттєва активація
доступу
Можливість задати
питання експерту
Щоденні
оновлення
Доступ до ексклюзивних
матеріалів
Відкритий архів
матеріалів c 2015 року
Популярне
26.02.2025
Дистанційна робота: трудовий договір з урахуванням норм воєнного стану
У реаліях нашого часу багато підприємств перевели своїх працівників на дистанційну роботу і з новими працівниками укладають трудові договори на умовах саме такої роботи (зрозуміло, коли ця форма співпраці можлива). Однак у разі організації даного виду трудових відносин роботодавцю слід знати та дотр...
17.03.2025
Надбавка за англійську мову: затверджено порядок установлення
Наша країна невпинно наближається до набуття членства в Європейському Союзі, тому знання іноземної мови знадобиться багатьом. Постановою КМУ від 07.03.2025 № 257 затверджено Порядок установлення надбавки за володіння англійською мовою деяким категоріям осіб (далі – Постанова № 257, Порядок № 2...
07.04.2025
Функції та повноваження ОМС у галузі оборонної роботи та щодо територіальної оборони
В умовах правового режиму воєнного стану органи місцевого самоврядування (далі – ОМС) продовжують виконувати свої повноваження щодо забезпечення життєдіяльності територіальних громад, а також допомагають військовим підрозділам. Проте не всі способи підтримки військових підрозділів відповідають...
Нове
31.03.2025
Як уникнути ризиків під час оформлення подорожнього листа
Операція зі списання пально-мастильних матеріалів (далі – ПММ) повинна бути правильно оформлена документально. І здавалося б, що на практиці відпрацьовано вже свої правила, а сумніви в правильності документування все одно виникають. І причини цього – досвід податкових перевірок, нові суд...
28.03.2025
Постачальник відмовляється правильно оформити податкову накладну: як діяти покупцеві?
Ситуація. Постачальник оформив податкову накладну на неплатника ПДВ, хоча на дату її складання наше підприємство вже було зареєстровано як платник цього податку. Оформити правильну податкову накладну постачальник відмовляється. Що може зробити покупець у цій ситуації? Як змусити постачальника оформи...
11.03.2025
Списання пального за GPS-моніторингом: підстави та документування
Технічний прогрес перетворює на атавізм раніше звичнвитрат і речі. Так, контроль за дотриманням норм витрачання пально-мастильних матеріалів (далі – ПММ), прописаних у застарілому й відірваному від життя наказі Мінтрансу від 10.02.1998 № 43 (далі – Наказ № 43, утратив чинність з 02.11.20...
Кращі матеріали