Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Завершуємо рік: підготовка до складання річної звітності

На початку 2018 року всі ми будемо складати річну фінансову та бюджетну звітність. Але для достовірного відображення господарської діяльності установи необхідно мати певну інформацію. Із цієї статті ви дізнаєтесь, як закрити 2017 рік та підготувати регістри бухобліку, аби без проблем скласти річну звітність.

Відповідно до ст. 58 Бюджетного кодексу (далі – БК) звітність про виконання держбюджету (кошторисів бюджетних установ) включає фінансову та бюджетну звітність.

Фінансова звітність складається згідно з НП(С)БОДС 101 «Подання фінансової звітності» та іншими нормативно-правовими актами Мінфіну. Указаний стандарт визначає склад, форму, принципи підготовки та подання фінзвітності в держсекторі та загальні вимоги до визнання і розкриття її елементів. Механізм та строки подання фінзвітності визначаються Порядком, затвердженим постановою КМУ від 28.02.2000 р. № 419.

Бюджетна звітність відображає стан виконання бюджету, містить інформацію в розрізі бюджетної класифікації. Форми фінансової і бюджетної звітності та порядок їх заповнення встановлюються Мінфіном, а саме Порядком складання бюджетної звітності розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів, звітності фондами загальнообов’язкового державного соціального і пенсійного страхування, затвердженим наказом Мінфіну від 24.01.12 р. № 44. Цим же документом визначено порядок та строки подання бюджетної звітності.

Перед складанням звітності потрібно закрити деякі субрахунки, які були відкриті протягом звітного періоду, та обробити інформацію, відображену в регістрах бухгалтерського та аналітичного обліку.

Для узагальнення господарських операцій, відображених бюджетною установою в обліку протягом звітного періоду, а також для перевірки правильності облікових записів і складання звітності підбивають підсумки за рахунками бухобліку відповідно до Плану рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі, затвердженому наказом Мінфіну від 31.12.13 р. № 1203 (далі – План рахунків № 1203). Із цією метою складають оборотні відомості, які є своєрідним зв’язком між фінзвітністю і рахунками бухобліку.

Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
Готові рішення
і приклади
Миттєва активація
доступу
Можливість задати
питання експерту
Щоденні
оновлення
Доступ до ексклюзивних
матеріалів
Відкритий архів
матеріалів c 2015 року
Популярне
26.02.2025
Дистанційна робота: трудовий договір з урахуванням норм воєнного стану
У реаліях нашого часу багато підприємств перевели своїх працівників на дистанційну роботу і з новими працівниками укладають трудові договори на умовах саме такої роботи (зрозуміло, коли ця форма співпраці можлива). Однак у разі організації даного виду трудових відносин роботодавцю слід знати та дотр...
17.03.2025
Надбавка за англійську мову: затверджено порядок установлення
Наша країна невпинно наближається до набуття членства в Європейському Союзі, тому знання іноземної мови знадобиться багатьом. Постановою КМУ від 07.03.2025 № 257 затверджено Порядок установлення надбавки за володіння англійською мовою деяким категоріям осіб (далі – Постанова № 257, Порядок № 2...
07.04.2025
Функції та повноваження ОМС у галузі оборонної роботи та щодо територіальної оборони
В умовах правового режиму воєнного стану органи місцевого самоврядування (далі – ОМС) продовжують виконувати свої повноваження щодо забезпечення життєдіяльності територіальних громад, а також допомагають військовим підрозділам. Проте не всі способи підтримки військових підрозділів відповідають...
Нове
12.05.2025
Як створити паперову копію електронного документа
У статті розповімо в яких випадках створення паперових копій електронних документів є обов’язковим, як засвідчувати такі копії, як описати процедуру їх створення у відповідному локальному положенні. Електронні документи – це зручно, екологічно, економно. Тому все більше суб’єктів г...
07.05.2025
Обов’язкова чи ні форма № 3-ПН?
Зважаючи на останні зміни в законодавстві, чи зобов’язаний роботодавець подавати форму № 3-ПН «Інформація про попит на робочу силу (вакансії)»? Запитання – відповідь Зважаючи на останні зміни в законодавстві, чи зобов’язаний роботодавець подавати форму № 3-ПН «Ін...
31.03.2025
Як уникнути ризиків під час оформлення подорожнього листа
Операція зі списання пально-мастильних матеріалів (далі – ПММ) повинна бути правильно оформлена документально. І здавалося б, що на практиці відпрацьовано вже свої правила, а сумніви в правильності документування все одно виникають. І причини цього – досвід податкових перевірок, нові суд...
Кращі матеріали