Отримайте доступ до готових рішень, публікацій та оглядів
Підписатися

Запроваджуємо підсумований облік робочого часу

23.02.2018 1346 0 1

Акценти статті: на що слід звернути увагу, запроваджуючи в установі підсумований облік робочого часу.

Із цієї статті ви дізнаєтеся: як розробити та погодити необхідні документи та що в них має бути зафіксовано, а також отримаєте зразки деяких документів.

Керівник кожної бюджетної установи, закладу має забезпечити дотримання всім відомої норми ч. 1 ст. 51 Бюджетного кодексу, а саме утримувати чисельність працівників та здійснювати фактичні видатки на заробітну плату лише в межах фонду заробітної плати, затвердженого в кошторисі.

Дотримання цього правила можливе за умови здійснення достовірного обліку робочого часу, відпрацьованого кожним працівником. А як роботодавцеві уникнути порушень трудового законодавства, якщо є потреба залучення працівників за деякими посадами до роботи понад установлену в закладі норму тривалості робочого дня або тижня?

Чинні норми трудового законодавства, зокрема положення ст. 61 КЗпП, передбачають: якщо на деяких видах робіт, де за умовами виробництва (роботи) не може бути дотримано встановленої для певної категорії працівників щоденної або щотижневої тривалості робочого часу, допускається за погодженням із виборним органом первинної профспілкової організації запровадження підсумованого обліку робочого часу.

У такому разі тривалість робочого часу за обліковий період не має перевищувати нормального числа робочих годин, установлених ст. 50 та 51 КЗпП. Нагадаємо: нормальна тривалість робочого часу в нашій країні становить не більше 40 год. на тиждень, водночас для деяких категорій працівників може бути встановлена скорочена тривалість.

Повна версія доступна тільки передплатникам