Отримайте доступ до готових рішень, публікацій та оглядів
Підписатися

Регулювання охорони праці в колективному договорі

06.02.2019 885 0 2

Колективний договір: галузеві особливості оплати праці

На допомогу керівникам, працівникам економічних та інших підрозділів бюджетних установ сьогодні розглянемо основні положення цього локального документа щодо охорони праці.

Згідно зі ст. 13 Закону від 14.10.92 р. № 2694-ХІІ «Про охорону праці» (далі – Закон № 2694) до обов’язків роботодавця належить створення на робочому місці умов праці, а також додержання вимог щодо прав працівників у галузі охорони праці.

Для цього роботодавець має розробити та затвердити положення, інструкції, інші акти з охорони праці.

Звертаємо увагу: кошти на проведення «охоронних» заходів передбачаються в кошторисі, і витрачати їх з іншою метою забороняється.

Насамперед зазначимо, що згідно з додатком 7 до Генеральної угоди про регулювання основних принципів і норм реалізації соціально-економічної політики і трудових відносин в Україні від 23.08.16 р. (далі – Угода) установи та заклади бюджетної сфери, наприклад університети, школи, гімназії, поліклініки та лікарні, пансіонати, будинки культури тощо, плануючи обсяги кошторису, можуть передбачати видатки на охорону праці в межах, рекомендованих цією Угодою, а саме| 0,2 % фонду оплати праці відповідного бюджетного року.

Повна версія доступна тільки передплатникам