Чому в кабінеті роботодавця не формується довідка ОК-7 і відображається повідомлення про відсутність працівника?
Для підрахунку страхового стажу працівника необхідно сформувати Довідку ОК-7. В кабінеті роботодавця довідка не формується, пише, що нема такого працівника. В чому може бути проблема?
Надання страхувальнику інформації з реєстру застрахованих осіб передбачає особисте звернення повноваженої особи страхувальника до Пенсійного фонду.
Водночас, на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України працює «Кабінет роботодавця», у якому для працедавця надано можливість отримання довідок (ОК-7, Додаток 9 «Довідка про трудовий та страховий стаж»).
Довідка за формою ОК-7 формується виключно за період перебування застрахованої особи у трудових відносинах із конкретним страхувальником. Важливим є те, що при формуванні довідки необхідно обов’язково вказувати повністю прізвище, ім’я та по батькові, а також перевірте правильність заповнення всіх реквізитів. Відхилення скоріше за все могло бути через цю причину.
https://t.me/PensFond_dn
Коментарі до матеріалу