Отримайте доступ до готових рішень, публікацій та оглядів
Підписатися

Як оформити повернення дистанційних працівників до приміщень роботодавця?

05.09.2022 65 0 0

Якщо роботодавець запровадив дистанційну роботу наказом, наприклад, на час карантину, після його завершення (або за потреби раніше) працівники можуть відновити звичайний режим роботи. Для цього вони мають написати заяву, а роботодавець – видати наказ (розпорядження) про припинення дистанційної роботи та відновлення звичайного режиму роботи, зазначивши:

  •  причину зміни режиму роботи: закінчення карантину, скасування обмежувальних заходів, відновлення роботи транспорту тощо;
  •  дату припинення дистанційної роботи;
  •  дату виходу працівників на роботу;
  •  перелік працівників із зазначенням їхніх посад;
  •  порядок ознайомлення працівників із наказом та зміною режиму роботи.

Працівники, які вирішили й надалі працювати віддалено, мають написати про це заяву. На її підставі роботодавець видає наказ (розпорядження) й ознайомлює з ним працівників.

http://zp.dsp.gov.ua

Коментарі до матеріалу