Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Як змінити дані в реєстрі застрахованих осіб на вебпорталі ПФУ: інструкція

04.02.2025

Реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного страхування (далі – реєстр) є унікальною базою даних, що постійно оновлюється та підтримується в актуальному стані. Це один із ключових державних реєстрів України, який взаємодіє з іншими базами даних та реєстрами.

Інформація з реєстру використовується не лише для призначення пенсій, але і всіх видів державної соціальної допомоги, субсидій та пільг для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг тощо.

Хто є застрахованими особами?

Громадяни, які досягли повноліття та почали працювати, автоматично стають застрахованими особами. Для кожної такої особи у реєстрі створюється персональна електронна облікова картка з унікальним номером. У цій картці накопичується інформація, яка відображає її статус у системі пенсійного страхування та соціального захисту.

Які дані містяться в реєстрі?

У реєстрі зберігається така інформація про застрахованих осіб:

  • основні анкетні та ідентифікаційні дані (ПІБ, РНОКПП, паспортні дані);
  • інформація про страховий стаж та періоди трудових відносин;
  • відомості про заробітну плату/дохід, що впливають на розрахунок страхових виплат;
  • дані про особливі умови праці;
  • суми добровільних внесків;
  • дані електронної пенсійної справи та електронної трудової книжки;
  • інформація з Електронного реєстру листків непрацездатності.

Доступ до інформації та внесення змін

Кожна застрахована особа може отримати доступ до своїх даних у реєстрі через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua/).

У разі виявлення помилок або застарілих даних (наприклад, неточності у ідентифікаційному коді, даті народження чи паспортних даних, адреса місця проживання тощо), потрібно подати «Анкету для внесення змін до реєстру застрахованих осіб», додавши документи, що підтверджують необхідність уточнення (наприклад, паспорт, РНОКПП, свідоцтво про шлюб). Подати анкету можна особисто – звернувшись до найближчого сервісного центру Фонду, або дистанційно – через вебпортал електронних послуг ПФУ.

Як сформувати та подати анкету на вебпорталі Фонду?

Сформувати та подати анкету можна в особистому кабінеті на вебпорталі е-послуг ПФУ.

Для цього необхідно:

  • авторизуватися на https://portal.pfu.gov.ua/ за допомогою КЕП (кваліфікованого електроного підпису);
  • у розділі «Комунікації з ПФУ» обрати пункт «Анкета для зміни даних в Реєстрі за
  • страхованих осіб»;
  • заповнити екранну форму анкети;
  • дати згоду на передачу та обробку персональних даних;
  • прикріпити скан-копію паспорта, а також документів, що підтверджують зміну даних (наприклад, свідоцтво про шлюб, ідентифікаційний код, витяг з реєстру територіальної громади);
  • підписати анкету КЕП (обрати файл ключа та ввести пароль;
  • натиснути кнопку «Відправити до ПФУ» (після надсилання заяви на екрані з’явиться повідомлення «Запис збережено та відправлено на розгляд до ПФУ»).

Результат обробки заяви можна переглянути в особистому кабінеті в розділі «Мої звернення». Після того як фахівець Фонду опрацює анкету, звернення набуде статусу «Виконано».

https://www.pfu.gov.ua

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
17.06.2025
Внесено зміни до граничних сум витрат на придбання автомобілів, меблів та іншого обладнання
Кабінет Міністрів України вніс зміни до постанови від 04.04.2001 р. № 332 «Про граничні суми витрат на придбання автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування, мобільних телефонів, комп'ютерів державними органами, а також установами та організаціями, які утримуються за рахунок державн...
30.06.2025
Право матері, яка має двох дітей віком до 15 років, на соціальну відпустку під час простою
У Кодексі законів про працю України, також у Законі України «Про відпустки» закріплено право одного з батьків на додаткову соціальну відпустку. Так, ст. 182-1 Кодексу законів про працю України, ч. 1 ст. 19 Закону України «Про відпустки» передбачено, які батьки мають право на...
04.06.2025
Мінсоцполітики розширює можливості створення та покращення робочих місць для людей з інвалідністю
Уряд розширює можливості для працевлаштування людей з інвалідністю. Зокрема, вдосконалюється система сплати адміністративно-господарських санкцій за невиконання нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю. Також розширюється можливість використання коштів від сплачених роботода...
Нове
30.07.2025
Порядок підписання податкової звітності в електронному вигляді у разі тимчасової відсутності керівника або головного бухгалтера
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує. Електронний документообіг між платником податків та контролюючим органом здійснюється відповідно до норм Податкового кодексу України (ПКУ) (п. 42.6 ст. 42 глави 1 розд. ІІ ПКУ) та Порядку обміну електронними документами з контролюючими ор...
30.07.2025
Вимоги до документів: що потрібно знати перед зверненням до нотаріуса
Перш ніж звернутися до нотаріуса, варто заздалегідь ознайомитися з основними вимогами до документів, які подаються для вчинення нотаріальної дії. Це допоможе уникнути затримок чи відмови та заощадить ваш час. Вказані вимоги викладені у статті 47 Закону України «Про нотаріат» та у главі ...
30.07.2025
Повідомлення про зміну істотних умов праці
У зв’язку зі змінами в організації виробництва й праці допускається зміна істотних умов праці в разі продовження роботи за тією ж спеціальністю, кваліфікацією чи посадою. Про зміну істотних умов праці, а саме систем і розмірів її оплати, пільг, режиму роботи, встановлення або скасування неповн...