Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Як змінити дані в реєстрі застрахованих осіб на вебпорталі ПФУ: інструкція

04.02.2025

Реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного страхування (далі – реєстр) є унікальною базою даних, що постійно оновлюється та підтримується в актуальному стані. Це один із ключових державних реєстрів України, який взаємодіє з іншими базами даних та реєстрами.

Інформація з реєстру використовується не лише для призначення пенсій, але і всіх видів державної соціальної допомоги, субсидій та пільг для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг тощо.

Хто є застрахованими особами?

Громадяни, які досягли повноліття та почали працювати, автоматично стають застрахованими особами. Для кожної такої особи у реєстрі створюється персональна електронна облікова картка з унікальним номером. У цій картці накопичується інформація, яка відображає її статус у системі пенсійного страхування та соціального захисту.

Які дані містяться в реєстрі?

У реєстрі зберігається така інформація про застрахованих осіб:

  • основні анкетні та ідентифікаційні дані (ПІБ, РНОКПП, паспортні дані);
  • інформація про страховий стаж та періоди трудових відносин;
  • відомості про заробітну плату/дохід, що впливають на розрахунок страхових виплат;
  • дані про особливі умови праці;
  • суми добровільних внесків;
  • дані електронної пенсійної справи та електронної трудової книжки;
  • інформація з Електронного реєстру листків непрацездатності.

Доступ до інформації та внесення змін

Кожна застрахована особа може отримати доступ до своїх даних у реєстрі через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua/).

У разі виявлення помилок або застарілих даних (наприклад, неточності у ідентифікаційному коді, даті народження чи паспортних даних, адреса місця проживання тощо), потрібно подати «Анкету для внесення змін до реєстру застрахованих осіб», додавши документи, що підтверджують необхідність уточнення (наприклад, паспорт, РНОКПП, свідоцтво про шлюб). Подати анкету можна особисто – звернувшись до найближчого сервісного центру Фонду, або дистанційно – через вебпортал електронних послуг ПФУ.

Як сформувати та подати анкету на вебпорталі Фонду?

Сформувати та подати анкету можна в особистому кабінеті на вебпорталі е-послуг ПФУ.

Для цього необхідно:

  • авторизуватися на https://portal.pfu.gov.ua/ за допомогою КЕП (кваліфікованого електроного підпису);
  • у розділі «Комунікації з ПФУ» обрати пункт «Анкета для зміни даних в Реєстрі за
  • страхованих осіб»;
  • заповнити екранну форму анкети;
  • дати згоду на передачу та обробку персональних даних;
  • прикріпити скан-копію паспорта, а також документів, що підтверджують зміну даних (наприклад, свідоцтво про шлюб, ідентифікаційний код, витяг з реєстру територіальної громади);
  • підписати анкету КЕП (обрати файл ключа та ввести пароль;
  • натиснути кнопку «Відправити до ПФУ» (після надсилання заяви на екрані з’явиться повідомлення «Запис збережено та відправлено на розгляд до ПФУ»).

Результат обробки заяви можна переглянути в особистому кабінеті в розділі «Мої звернення». Після того як фахівець Фонду опрацює анкету, звернення набуде статусу «Виконано».

https://www.pfu.gov.ua

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
08.04.2025
Лист ПФУ: Щодо розрахунку допомоги по тимчасовій непрацездатності за сумісництвом
ПЕНСІЙНИЙ ФОНД УКРАЇНИ ДЕПАРТАМЕНТ ПЕНСІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ, СТРАХОВИХ ВИПЛАТ, СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ, ЖИТЛОВИХ СУБСИДІЙ ТА ПІЛЬГ   ЛИСТ від 28.03.2025 р. № 2800-030401-8/20889   (Витяг)   Розглянувши [...] запит [...] щодо розрахунку допомоги по тимчасовій непрацездатності за суміс...
04.04.2025
Випуск: Новини тижня для бюджетних установ (31.03.2025 - 04.04.2025)
Бюджет. Бухгалтерський огляд   Лікарняний розпочався у день звільнення: що з ЄСВ? Відповідно до ст. 40 Кодексу законів про працю України від 10 грудня 1971 року № 322-VІІІ із змінами та доповненнями (далі – КЗпП) не допускається звільнення працівника з ініціативи власника або уповноваж...
03.04.2025
Лист ДКСУ: Щодо підтвердних документів при сплаті комунальних послуг
ДЕРЖАВНА КАЗНАЧЕЙСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ   ЛИСТ від 25.03.2025 р. № 12-12-12/6653   Державна казначейська служба України (далі - Казначейство) розглянула [...] запит [...] щодо підтвердних документів при сплаті комунальних послуг і в межах компетенції повідомляє.   Органи Казначейс...
Нове
01.07.2025
До уваги служб управління персоналом: розпочинається збір даних для Звіту КСДС за ІІ квартал 2025 року
Стартує збір даних про кількісний та якісний склад державних службовців. Інформація подається до 13 липня 2025 року (на 30 червня 2025 року) через вебпортал https://ksds.nads.gov.ua відповідно до наказу НАДС "Про затвердження форми звітності ( .xlsx , 34.78 Кб ) “Звіт про кількісний та якісний...
01.07.2025
Які компенсації передбачені працівнику в разі направлення його у відрядження у вихідний день
Питання, пов’язанi зi службовими відрядженнями, врегульовано ст. 121 КЗпП України. На виконання цiєї норми Міністерство фінансів України видало наказ від 13.03.1998 р. № 59, яким затверджено Інструкцію про службові відрядження в межах України та за кордон. Пунктами 10 та 11 розділу «Зага...
01.07.2025
Уряд схвалив Бюджетну декларацію на 2026-2028 роки
27 червня Кабінет Міністрів України схвалив Бюджетну декларацію на 2026-2028 роки. Цей комплексний документ визначає головні параметри та орієнтири бюджетної політики на середньострокову перспективу. Бюджетна декларація має на меті забезпечення сталості та передбачуваності державної фінансової полі...