Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Як змінити дані в реєстрі застрахованих осіб на вебпорталі ПФУ: інструкція

04.02.2025

Реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного страхування (далі – реєстр) є унікальною базою даних, що постійно оновлюється та підтримується в актуальному стані. Це один із ключових державних реєстрів України, який взаємодіє з іншими базами даних та реєстрами.

Інформація з реєстру використовується не лише для призначення пенсій, але і всіх видів державної соціальної допомоги, субсидій та пільг для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг тощо.

Хто є застрахованими особами?

Громадяни, які досягли повноліття та почали працювати, автоматично стають застрахованими особами. Для кожної такої особи у реєстрі створюється персональна електронна облікова картка з унікальним номером. У цій картці накопичується інформація, яка відображає її статус у системі пенсійного страхування та соціального захисту.

Які дані містяться в реєстрі?

У реєстрі зберігається така інформація про застрахованих осіб:

  • основні анкетні та ідентифікаційні дані (ПІБ, РНОКПП, паспортні дані);
  • інформація про страховий стаж та періоди трудових відносин;
  • відомості про заробітну плату/дохід, що впливають на розрахунок страхових виплат;
  • дані про особливі умови праці;
  • суми добровільних внесків;
  • дані електронної пенсійної справи та електронної трудової книжки;
  • інформація з Електронного реєстру листків непрацездатності.

Доступ до інформації та внесення змін

Кожна застрахована особа може отримати доступ до своїх даних у реєстрі через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua/).

У разі виявлення помилок або застарілих даних (наприклад, неточності у ідентифікаційному коді, даті народження чи паспортних даних, адреса місця проживання тощо), потрібно подати «Анкету для внесення змін до реєстру застрахованих осіб», додавши документи, що підтверджують необхідність уточнення (наприклад, паспорт, РНОКПП, свідоцтво про шлюб). Подати анкету можна особисто – звернувшись до найближчого сервісного центру Фонду, або дистанційно – через вебпортал електронних послуг ПФУ.

Як сформувати та подати анкету на вебпорталі Фонду?

Сформувати та подати анкету можна в особистому кабінеті на вебпорталі е-послуг ПФУ.

Для цього необхідно:

  • авторизуватися на https://portal.pfu.gov.ua/ за допомогою КЕП (кваліфікованого електроного підпису);
  • у розділі «Комунікації з ПФУ» обрати пункт «Анкета для зміни даних в Реєстрі за
  • страхованих осіб»;
  • заповнити екранну форму анкети;
  • дати згоду на передачу та обробку персональних даних;
  • прикріпити скан-копію паспорта, а також документів, що підтверджують зміну даних (наприклад, свідоцтво про шлюб, ідентифікаційний код, витяг з реєстру територіальної громади);
  • підписати анкету КЕП (обрати файл ключа та ввести пароль;
  • натиснути кнопку «Відправити до ПФУ» (після надсилання заяви на екрані з’явиться повідомлення «Запис збережено та відправлено на розгляд до ПФУ»).

Результат обробки заяви можна переглянути в особистому кабінеті в розділі «Мої звернення». Після того як фахівець Фонду опрацює анкету, звернення набуде статусу «Виконано».

https://www.pfu.gov.ua

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
18.04.2025
Випуск: Новини тижня для бюджетних установ (14.04.2025 - 18.04.2025)
Бюджет. Бухгалтерський огляд   10 відповідей НАДС щодо нової класифікації посад державної служби Постанова набирає чинності одночасно із Законом України від 11 березня 2025 року № 4282-ІХ “Про внесення змін до деяких законів України щодо впровадження єдиних підходів в оплаті праці держ...
21.04.2025
Мінімальні зарплати у країнах ЄС: дані на 2025 рік
Євростат оприлюднив перші дані за 2025 рік щодо мінімальних зарплат. Так, з 1 січня 2025 року національна мінімальна заробітна плата встановлена у 22 з 27 країн Європейського Союзу. Винятками залишаються Данія, Італія, Австрія, Фінляндія та Швеція. У 10 країнах мінімальна зарплата менша за €1 ...
17.06.2025
Внесено зміни до граничних сум витрат на придбання автомобілів, меблів та іншого обладнання
Кабінет Міністрів України вніс зміни до постанови від 04.04.2001 р. № 332 «Про граничні суми витрат на придбання автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування, мобільних телефонів, комп'ютерів державними органами, а також установами та організаціями, які утримуються за рахунок державн...
Нове
16.07.2025
Податкова соціальна пільга ФО, яка працює неповний робочий день
Головне управління ДПС у Житомирській області повідомляє, що відповідно до п. 169.1 ст. 169 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VІ платник податку на доходи фізичних осіб має право на зменшення суми загального місячного оподатковуваного доходу, отримуваного від одного роботода...
16.07.2025
Як пройти обов’язкову ідентифікацію до 1 жовтня 2025 року?
Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 11 червня 2025 р.№ 695 «Деякі питання надання окремих видів державної соціальної допомоги Пенсійним фондом України», від 25 червня 2025 р. № 765 «Деякі питання призначення та виплати державних соціальних допомог, соціальних стип...
16.07.2025
Пенсійне посвідчення втрачено: як його відновити онлайн та офлайн?
Якщо пенсійне посвідчення втрачено або пошкоджено, його можна відновити особисто в сервісному центрі Пенсійного фонду України або онлайн. Альтернатива – електронне пенсійне посвідчення в Дії. Детальніше – в інфографіці. https://www.kmu.gov.ua ...