ЦНАП: особливості утворення та введення посад адміністраторів
Кожен громадянин коли-небудь стикався з оформленням різного роду документів – чи то довідки щодо реєстрації місця проживання, чи то посвідчення водія тощо. Отримати ці документи можна у відповідних центрах адмінпослуг. Розглянемо нюанси функціонування таких центрів та введення посади адміністратора.
Як створюються центри надання адмінпослуг?
Створення центрів надання адміністративних послуг (далі – ЦНАП) передбачено Законом від 06.09.12 р. № 5203-VІ «Про адміністративні послуги» (далі – Закон № 5203) передбачено Такі центри можуть функціонувати як постійно діючі робочі органи або як структурні підрозділи місцевих держадміністрацій чи органів місцевого самоврядування (далі – ОМС). Послуги в ЦНАП надаються через адміністратора шляхом його взаємодії із суб‘єктами надання адмінпослуг.
Нагадаємо, що Законом від 10.12.15 р. № 888-VІІІ було внесено суттєві зміни до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень ОМС та оптимізації надання адмінпослуг.
Тож згідно зі ст. 12 Закону № 5203 ЦНАП можуть, зокрема, створюватись при виконавчому органі:
- міськради міста обласного, республіканського АР Крим значення;
- міської міста районного значення, селищної, сільської ради в разі прийняття відповідною радою такого рішення.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року