Отримайте доступ до готових рішень, публікацій та оглядів
Підписатися

Звітуємо про рух грошових коштів

19.06.2019 683 0 1

Виконання бюджетною установою покладених на неї функцій неможливе без відповідного фінансування. Отже, усі бюджетні установи спочатку планують, отримують затверджені планові асигнування і провадять господарську діяльність, поступово їх використовуючи. Завершальним етапом цього ланцюжка є звітування за витраченими коштами. У цій консультації ми розглянемо, хто, коли та за якими формами звітує.

Із січня 2017 року звітність бюджетних установ було розділено на бюджетну та фінансову. Обидва її види подаються як до головного розпорядника бюджетних коштів, так і до органів Казначейства.

Суб’єкти держсектору звітують про використані грошові кошти в складі квартальної та річної звітності на вимогу ст. 58 Бюджетного кодексу згідно з НП(С)БОДС та іншими нормативно-правовими актами Мінфіну. При цьому вони керуються:

  • Порядком складання бюджетної звітності розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів, звітності фондами загальнообов’язко­вого державного соціального і пенсійного страхування, затвердженим наказом Мінфіну від 24.01.12 р. № 44 (далі – Порядок № 44);
  • Порядком заповнення форм фінансової звітності в державному секторі, затвердженим наказом Мінфіну від 28.02.17 р. № 307 (далі – Порядок № 307);
  • Порядком подання фінансової звітності, затвердженим постановою КМУ від 28.02.2000 р. № 419 (далі – Порядок № 419).

Відповідно до п. 6 Порядку № 419 розпорядники коштів державного і місцевих бюджетів подають бюджетну і фінансову звітність до органів Казначейства в такі строки:

  • проміжну (I квартал, перше півріччя, 9 місяців) – не пізніше 15-го числа місяця, що настає за звітним кварталом;
  • річну – не пізніше 22 січня наступного за звітним року.

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали