Наказ про ціноутворення
Читайте докладніше:
Приклади складання
Зразок 1
ТОВ «Матриця» Наказ № 11 27.05.21 р. м. Дніпро Про ціноутворення Для обґрунтування цін на товари, а також з метою розширення ринку збуту, формування позитивного іміджу й отримання прибутку НАКАЗУЮ: 1. Установити такі правила розрахунку базової продажної ціни товарів: 1.1. Для оптової торгівлі продажна ціна товару (ПЦ) визначається за допомогою методу повних витрат за формулою ПЦ = ПВ + ПП + ТН + НП, де ПВ – первісна вартість товару; Торговельна націнка включає витрати (В), які не потрапили до первісної собівартості товару: адміністративні (Дт 92), збутові (Дт 93), інші операційні витрати підприємства (Дт 94). Розмір торговельної націнки обчислюється за формулою: ТН = В : ПВ х 100. Плановий прибуток підприємства (ПП) визначається виходячи з прийнятого на підприємстві рівня рентабельності (Рент) за формулою ПП = ПВ х Рент : 100. 1.2. Для роздрібної торгівлі ціна формується за цінами продажу, тобто з урахуванням торговельної націнки. Для визначення продажної ціни використовується формула ПЦ = (ПВ + ПВ х Н) х Нподат, де ПВ – первісна вартість товару, яка визначається так само, як і для оптової торгівлі; 2. Відповідальними за розрахунок продажних базових цін призначити фінансового директора Маленко Є. І. та економіста Величко І. А. 3. Затвердити такі умови надання постійно діючих знижок до продажної ціни: 3.1. У разі придбання партії товару оптовими покупцями в кількості від 500 одиниць надається знижка у розмірі 5 %. 3.2. У разі отримання 100%-вої передоплати від оптових покупців за партію товару в кількості від 300 одиниць надається знижка у розмірі 3 %. 3.3. Знижки надаються окремо одна від одної і не підсумовуються. 3.4. У разі надання знижок у роздрібній торгівлі в рамках проведення рекламних акцій фірмовими магазинами № 1, № 2 умови надання знижок оформляються окремим наказом по підприємству. 3.5. Відповідальним за організацію і дотримання порядку надання знижок та проведення рекламних акцій призначити менеджера Ревіна Є. І. Контроль за дотриманням наказу залишаю за собою. Директор ТОВ «Матриця» (підпис) С. С. Клименко З наказом ознайомлені: фінансовий директор (підпис) Є. І. Маленко економіст (підпис) І. А. Величко менеджер (підпис) Є. І. Ревін |
Зразок 2
ТОВ «Інтерагро» Наказ № 30 01.09.20 р. с. Велике Про ціноутворення Для обґрунтування цін на товари, а також із метою розширення ринку збуту, формування позитивного іміджу, у тому числі перед фізичними особами – орендодавцями землі, та отримання прибутку НАКАЗУЮ: <...> 1. Порядок установлення базової ціни на сільськогосподарську продукцію <...> 2. Порядок надання постійно діючих знижок 2.1. У разі придбання партії продукції оптовими покупцями в кількості від 100 т надається знижка в розмірі 5 %. 2.2. У разі отримання 100%-вої передоплати від оптових покупців за партію товару в кількості від 50 т надається знижка в розмірі 10 %. 2.3. Для підвищення лояльності та налагодження довгострокових відносин з орендодавцями землі в разі видавання сільгосппродукції в рахунок орендної плати за земельні ділянки, а також реалізації сільгосппродукції за готівку таким особам вона відпускається зі знижкою 15 % від ціни, за якою продукція аналогічного виду та якості реалізується іншим покупцям. 2.4. Відповідальним за організацію і дотримання порядку надання знижок та проведення рекламних акцій призначити менеджера Воронченка С. П. Контроль за дотриманням цього наказу залишаю за собою. Директор ТОВ «Інтерагро» (підпис) С. А. Іванцов З наказом ознайомлені:
|
Зразки для завантаження
Коментарі до матеріалу