Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Наказ про ціноутворення

27.05.2021 1546 0 1


Приклади складання

Зразок 1

ТОВ «Матриця»

Наказ № 11

27.05.21 р.                                                                                               

м. Дніпро

Про ціноутворення

Для обґрунтування цін на товари, а також з метою розширення ринку збуту, формування позитивного іміджу й отримання прибутку НАКАЗУЮ:

1. Установити такі правила розрахунку базової продажної ціни товарів:

1.1. Для оптової торгівлі продажна ціна товару (ПЦ) визначається за допомогою методу повних витрат за формулою

ПЦ = ПВ + ПП + ТН + НП,

де            ПВ – первісна вартість товару;
                ПП – плановий прибуток;
                ТН – торговельна націнка;
                НП – непрямі податки (ПДВ та акцизний податок).

Торговельна націнка включає витрати (В), які не потрапили до первісної собівартості товару: адміністративні (Дт 92), збутові (Дт 93), інші операційні витрати підприємства (Дт 94). Розмір торговельної націнки обчислюється за формулою:

ТН = В : ПВ х 100.

Плановий прибуток підприємства (ПП) визначається виходячи з прийнятого на підприємстві рівня рентабельності (Рент) за формулою

ПП = ПВ х Рент : 100.

1.2. Для роздрібної торгівлі ціна формується за цінами продажу, тобто з урахуванням торговельної націнки. Для визначення продажної ціни використовується формула

ПЦ = (ПВ + ПВ х Н) х Нподат,

де            ПВ – первісна вартість товару, яка визначається так само, як і для оптової торгівлі;
                Н – націнка до первісної вартості товару. Її розмір установлюється на рівні, що дозволяє покрити всі витрати підприємства, у т. ч. адміністративні (Дт 92), збутові (Дт 93), інші операційні витрати підприємства (Дт 94), і отримати запланований прибуток. Також при розрахунку націнки слід орієнтуватися на рівень ринкових цін;
                Нподат – націнка, яка дозволяє покрити витрати на сплату ПДВ і становить 1,2 (з розрахунку ставки ПДВ 20 %).

2. Відповідальними за розрахунок продажних базових цін призначити фінансового директора Маленко Є. І. та економіста Величко І. А.

3. Затвердити такі умови надання постійно діючих знижок до продажної ціни:

3.1. У разі придбання партії товару оптовими покупцями в кількості від 500 одиниць надається знижка у розмірі 5 %.

3.2. У разі отримання 100%-вої передоплати від оптових покупців за партію товару в кількості від 300 одиниць надається знижка у розмірі 3 %.

3.3. Знижки надаються окремо одна від одної і не підсумовуються.

3.4. У разі надання знижок у роздрібній торгівлі в рамках проведення рекламних акцій фірмовими магазинами № 1, № 2 умови надання знижок оформляються окремим наказом по підприємству.

3.5. Відповідальним за організацію і дотримання порядку надання знижок та проведення рекламних акцій призначити менеджера Ревіна Є. І.

Контроль за дотриманням наказу залишаю за собою.

Директор ТОВ «Матриця»    (підпис)    С. С. Клименко

З наказом ознайомлені:

фінансовий директор        (підпис)    Є. І. Маленко

економіст                            (підпис)    І. А. Величко

менеджер                            (підпис)    Є. І. Ревін


Зразок 2

ТОВ «Інтерагро»

Наказ № 30

01.09.20 р.

с. Велике

Про ціноутворення

Для обґрунтування цін на товари, а також із метою розширення ринку збуту, формування позитивного іміджу, у тому числі перед фізичними особами – орендодавцями землі, та отримання прибутку НАКАЗУЮ:

<...>

1. Порядок установлення базової ціни на сільськогосподарську продукцію

<...>

2. Порядок надання постійно діючих знижок

2.1. У разі придбання партії продукції оптовими покупцями в кількості від 100 т надається знижка в розмірі 5 %.

2.2. У разі отримання 100%-вої передоплати від оптових покупців за партію товару в кількості від 50 т надається знижка в розмірі 10 %.

2.3. Для підвищення лояльності та налагодження довгострокових відносин з орендодавцями землі в разі видавання сільгосппродукції в рахунок орендної плати за земельні ділянки, а також реалізації сільгосппродукції за готівку таким особам вона відпускається зі знижкою 15 % від ціни, за якою продукція аналогічного виду та якості реалізується іншим покупцям.

2.4. Відповідальним за організацію і дотримання порядку надання знижок та проведення рекламних акцій призначити менеджера Воронченка С. П.

Контроль за дотриманням цього наказу залишаю за собою.

Директор ТОВ «Інтерагро»       (підпис)            С. А. Іванцов

З наказом ознайомлені:

  • головний бухгалтер           (підпис)          О. С. Нетребко
  • менеджер            (підпис)           С. П. Воронченко

Зразки для завантаження

Наказ про ціноутворення_Зразок 1.docx
Завантажити
Наказ про ціноутворення_Зразок 2.doc
Завантажити

Коментарі до матеріалу

Оформити передплату на розділ «Зразки»

Усі зразки в одному місці та завжди під рукою

1200 грн. / рік

Купити