Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Військовий облік - 2025 & Бронювання працівників

Вебінар «Військовий облік - 2025 & Бронювання працівників»

Програма вебінару

10:30-12:00 

Військовий облік – 2025 та результати 2024 року. Як організувати військовий облік з нуля

Галина КАЗНАЧЕЙ,

експерт з питань трудового законодавства та оплати праці, автор у фахових виданнях для бухгалтерів та кадровиків. Досвід роботи 15 років.

  • організація військового обліку з нуля;
  • пакет документів з військового обліку на підприємстві;
  • найпоширеніші порушення щодо військового обліку у 2025 р.;
  • відповідальні особи за ведення військового обліку та вимоги до них;
  • які документи розмістити на стенді підприємства;
  • як скласти списки військовозобов’язаних офіцерського складу, рядових та призовників; у чому різниці і які графи будуть пусті;
  • де реєструються списки персонального обліку;
  • оповіщення працівників про виклик до ТЦК та вручення повісток на робочих місцях; що робити, якщо працівник відмовляється брати повістку;
  • яку інформацію та до яких ТЦК подавати – за місцезнаходженням підприємства чи за місцем реєстрації працівника;
  • планування роботи з військового обліку на підприємстві – 2025;
  • відповідальність за н ведення військового обліку – як штрафують і коли;
  • чи обов’язково у 2025 році проходити підвищення кваліфікації (позиція спікера);
  • чи вести військовий облік щодо сумісників.

12:00-12:20.

Автоматизація ведення військового обліку в програмних продуктах  "Облік бюджетної установи" та "Бухгалтерія комунального підприємства".  Актуальні питання по змінам 2025 року 

Людмила КОСТЮК,

провідний фахівець ТОВ «Комплексні бюджетні системи»

12:20-13:50.

Бронювання працівників 

Галина КАЗНАЧЕЙ,

експерт з питань трудового законодавства та оплати праці, автор у фахових виданнях для бухгалтерів та кадровиків. Досвід роботи 15 років.

  • детальний аналіз загальних критеріїв для отримання статусу критично важливого;
  • «перебронювання» працівників з 28.02.2025 року;
  • Портал Дія: перелік, списки та витяг;
  • оперативне подання (через портал ПФУ) критично важливими підприємствами відомостей про прийняття/переведення працівників;
  • на кого поширюється вимога щодо зарплати працівників не менш як 20 000 грн;
  • чи стосується комунальних та державних підприємств умова для отримання статусу критично важливих щодо розміру середньої зарплати по підприємству – не менш як 20 000;
  • нові підстави для анулювання відстрочок;
  • сумісників бронювати можна, але як;
  • чи враховуються жінки та працівники, які мають інші відстрочки, під час визначення кількості працівників для бронювання;
  • чи залишається бронь, якщо працівника переводять на інше підприємство;
  • чи визначатимемо середню зарплату в еквіваленті повної зайнятості.

Організатори: Комплексні бюджетні системи, Uteka, ГО «Всеукраїнський бухгалтерський клуб», Група компаній «Баланс», редакція Порталу «Баланс-Бюджет»

Дата проведення: 27 лютого 2025 року.

Час проведення: 10:30–13:50

Додайте до свого календаря та не пропустіть подію

Коментарі до матеріалу
Всього коментарів 3
Відсортовано:
Популярне
19.06.2025
Реорганізація в бюджетних установах: алгоритм і практичні аспекти
Початок трансляції 19.06.2025 о 10:30. Програма вебінару 10:30-12:30 Реорганізація бюджетної установи: послідовність дій I. Процедурні питання та правові аспекти реорганізації  Які з бюджетних установ зачіпає реорганізація – 2025.  Реорганізація навчальних закладів.  ...
31.07.2025
Перетворення державних і комунальних підприємств на товариства: правові аспекти та процедура
Програма вебінару 10:30-12:30 ГК скасовано: комунальні та державні підприємства стануть товариствами! Суб’єкти малого підприємництва, середні та великі визначаються Законом № 4196 З 28.08.2025 створення комунальних і державних підприємств заборонено! Скільки часу маємо на перетворення к...
14.08.2025
Зарплата та податки: практичні аспекти
Програма вебінару 10:30-12:30. Нарахування зарплати під час дії воєнного стану. Індексація зарплати в серпні 2025 р. Світлана ЛІСТРОВА, незалежна експертка з трудового законодавства та оподаткування, сертифікат ACCA DipIFR  1. Нарахування зарплати під час дії воєнного стану Як визнач...
Нове
14.08.2025
Зарплата та податки: практичні аспекти
Програма вебінару 10:30-12:30. Нарахування зарплати під час дії воєнного стану. Індексація зарплати в серпні 2025 р. Світлана ЛІСТРОВА, незалежна експертка з трудового законодавства та оподаткування, сертифікат ACCA DipIFR  1. Нарахування зарплати під час дії воєнного стану Як визнач...
31.07.2025
Перетворення державних і комунальних підприємств на товариства: правові аспекти та процедура
Програма вебінару 10:30-12:30 ГК скасовано: комунальні та державні підприємства стануть товариствами! Суб’єкти малого підприємництва, середні та великі визначаються Законом № 4196 З 28.08.2025 створення комунальних і державних підприємств заборонено! Скільки часу маємо на перетворення к...
15.07.2025
Новації трудового законодавства: аналіз і практика
Початок трансляції 15.07.2025 року о 10:30. Програма вебінару 10:30-12:00 Трудове законодавство: новації та практика під час війни Особливості трудових відносин в умовах воєнного стану оновлено. Відсутніх працівників з територій бойових дій не можна звільнити за прогул? Зміни в діловодстві...