Отримайте доступ до готових рішень, публікацій та оглядів
Підписатися

Принципи здійснення закупівель як основа усіх вимог Закону № 922

11.12.2019 471 0 2

Закупівлі по-новому: готуємось, вивчаємо закон, аналізуємо

Розглянемо позитивні нововведення, передбачені з метою виключення недобросовісної конкуренції та підвищення ефективності, прозорості й відкритості проведення публічних закупівель на всіх стадіях.

Насамперед усім суб’єктам діяльності у сфері державних закупівель необхідно розуміти, що принципу добросовісної конкуренції мають дотримуватися не тільки учасники, а й замовники закупівлі.

Так, відповідно до ч. 1 ст. 1 Закону від 07.06.96 р. № 236/96-ВР «Про захист від недобросовісної конкуренції» (далі – Закон № 236) недобросовісною конкуренцією є будь-які дії у конкуренції, що суперечать торговим та іншим чесним звичаям у господарській діяльності.

До таких дій, зокрема, належить підкуп працівника посадової особи покупця (замовника), тобто надання або пропонування йому конкурентом постачальника, безпосередньо або через іншу особу, матеріальних чи інших вигід за неналежне виконання або невиконання працівником, посадовою особою покупця (замовника) службових обов’язків, що випливають з укладеного або пов’язані з укладенням між постачальником і покупцем (замовником) договору поставки товарів, виконання робіт, надання послуг, іншого договору або за неукладення договору (ч. 1 ст. 14 Закону № 236).

До працівника покупця прирівнюється й інша особа, яка згідно зі своїми повноваженнями приймає рішення від імені покупця про придбання товару, виконання робіт, надання послуг, впливає на прийняття такого рішення або якимось чином пов’язана з ним (ч. 2 ст. 14 Закону № 236).

Повна версія доступна тільки передплатникам