Отримайте доступ до готових рішень, публікацій та оглядів
Підписатися

Охорона праці: відповіді на гарячі запитання

19.09.2018 2213 0 1

Служба охорони праці: чи всім роботодавцям вона потрібна

Із цієї статті ви дізнаєтесь: як організувати роботу із забезпечення безпечних умов праці, створити службу охорони праці та яким має бути обсяг витрат на охорону праці в установі.

Охорона праці (далі – ОП) – це система правових, соціально-економічних, організаційно-технічних, санітарно-гігієнічних і лікувально-профілактичних заходів та засобів, спрямованих на збереження життя, здоров’я і працездатності людини у процесі трудової діяльності (ст. 1 Закону від 14.10.92 р. № 2694-XII «Про охорону праці», далі – Закон № 2694).

Під час перевірок Держпраці з’ясовує наявність служби ОП. Чи потрібна вона в бюджетному закладі або установі?

Створення та забезпечення належного функціонування служби ОП посідає важливе місце в роботі будь-якої установи незалежно від форм власності й підпорядкування та є обов’язком кожного роботодавця.

Зрозуміло, що за організацію заходів з ОП відповідає роботодавець. У зв’язку із цим ст. 13 Закону № 2694 зобов’язує керівників установ створювати відповідні служби та призначати посадових осіб для розв’язання конкретних питань з ОП.

Повна версія доступна тільки передплатникам