Отримайте доступ до готових рішень, публікацій та оглядів
Підписатися

Новації щодо структури та реформування держорганів

16.01.2020 401 0 0

Останнім часом ухвалюється низка законодавчих та інших нормативно-правових актів, якими передбачаються кардинальні зміни щодо функціонування держорганів усіх рівнів – від найвищих (міністерств, відомств) до місцевих (зокрема, райдержадміністрацій). Звісно, удосконаленню в цій царині немає меж, однак щоразу такі новації зачіпають працівників. Розглянемо новації щодо створення структурних підрозділів держорганів та завдань, що виконуються посадовцями деяких категорій.

Нещодавно (див. «Удосконалюємо структуру та чисельність працівників місцевих держорганів») ми розглянули питання щодо визначення структури, а також чисельності працівників місцевих держадміністрацій відповідно до останніх урядових рішень.

Постановою КМУ від 11.12.19 р. № 1034 «Деякі питання реформування державного управління» (далі – Постанова № 1034) унесено зміни до декількох урядових рішень, якими, зокрема, установлено правила визначення структури та чисельності структурних підрозділів держорганів, а також стосовно реалізації положень інших документів із реформування державного управління.

Загалом Постанова № 1034 набуває чинності із дня її офіційного опублікування, тобто з 19.12.19 р., крім деяких її положень, про що скажемо нижче.

Звертаємо увагу на норму пп. 2 п. 4 Постанови № 1034, згідно з якою, зокрема, міністерства мають здійснити заходи щодо приведення своїх структур у відповідність до цієї постанови та забезпечити заповнення посад держслужби шляхом переведення держслужбовців або призначення за результатами конкурсу.

Отже, через зміни, унесені Постановою № 1034 до іншого урядового рішення – постанови КМУ від 12.03.05 р. № 179 «Про упорядкування структури апарату центральних органів виконавчої влади, їх територіальних підрозділів та місцевих державних адміністрацій» (далі – Постанова № 179), змінюються засади формування структури держорганів.

Повна версія доступна тільки передплатникам