Унесення змін до кошторисів видатків
Прорахунки під час унесення змін до кошторисів можуть призвести до зупинення бюджетного процесу в конкретній установі (закладі), зменшення розміру недостатньо аргументованих планових асигнувань тощо. У консультації розглянемо основні аспекти внесення змін до кошторисів видатків (види довідок, документальне оформлення та зміна КЕКВ тощо) головними розпорядниками бюджетних коштів (далі – головні розпорядники).
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року