Отримайте доступ до готових рішень, публікацій та оглядів
Підписатися

Облікова політика: як розробити та чим доповнити

31.01.2018 7091 0 9

Із цієї статті ви дізнаєтеся:

  • як суб’єкту держсектора розробити облікову політику з урахуванням останніх законодавчих змін;
  • які головні моменти висвітлити в Положенні про облікову політику.

Якими документами слід користуватися при розробці облікової політики?

Основними нормативними документами, які регулюють питання формування облікової політики суб’єктів держсектора та внесення до неї необхідних змін, є: Закон від 16.07.99 р. № 996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» (далі – Закон № 996), Методичні рекомендації щодо облікової політики суб’єктів державного сектора, затверджені наказом Мінфіну від 23.01.15 р. № 11 (далі – Наказ № 11, Методрекомендації № 11), та НП(С)БОДС.

Відповідно до п. 3 розд. І Методрекомендацій № 11 у розпорядчому документі про облікову політику (Положенні) визначаються принципи, методи і процедури, які використовуються суб’єктом держсектора для ведення бухобліку, складання і подання фінзвітності та щодо яких передбачено більш ніж один їх варіант, а також строки корисного використання груп основних засобів та нематеріальних активів (далі – ОЗ, НА).

Нагадаємо також, що з 1 січня 2018 року набули чинності зміни до Закону № 996, внесені Законом від 05.10.17 р. № 2164-VIII, та введено в дію останній двадцятий НП(С)БОДС 136 «Біологічні активи», затверджений наказом Мінфіну від 15.11.17 р. № 943.

Повна версія доступна тільки передплатникам