Нюанси внутрівідомчого переміщення активів у бюджетній організації
Облік МБП, МНМА і ОЗ в бюджетних установах
Із жовтня 2019 року змінилися підходи до відображення в бухобліку внутрішньовідомчих розрахунків у разі передання в бюджетних організаціях основних засобів (далі – ОЗ), інших необоротних активів, нематеріальних активів та запасів. Про відображення таких операцій у бухобліку та інші нюанси внутрівідомчого переміщення активів у бюджетній організації йтиметься в цій статті.
Внутрівідомчим переданням активів (ОЗ, інших необоротних активів, нематеріальних активів та запасів) у бюджетних установах (комунальних закладах) вважають операцію з внутрішнього переміщення активів у межах органу, уповноваженого управляти об’єктами державного сектору.
Згідно з п. 38 ч. 1 ст. 2 Бюджетного кодексу, якщо суб’єкти держсектору є бюджетними установами чи комунальними закладами одного органу управління (наприклад, однієї місцевої ради), то й кошти з бюджету вони отримують у межах одного головного розпорядника. Право управляти майном таких бюджетних установ (комунальних закладів) належить лише засновнику, тобто органу управління (місцевій раді).
Будь-яке передання державного (комунального) майна між цими закладами здійснюється лише з дозволу органу управління та вважається внутрівідомчим, тобто в межах одного органу.
Якщо безоплатне передання комунального майна здійснюється між установами, які отримують кошти від різних розпорядників, то такі операції вважаються благодійними і прирівнюються до операцій із відчуження (продажу) майна.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року