Отримайте доступ до готових рішень, публікацій та оглядів
Підписатися

Нюанси внутрівідомчого переміщення активів у бюджетній організації

20.02.2020 1505 0 4

Облік МБП, МНМА і ОЗ в бюджетних установах

Із жовтня 2019 року змінилися підходи до відображення в бухобліку внутрішньовідомчих розрахунків у разі передання в бюджетних організаціях основних засобів (далі – ОЗ), інших необоротних активів, нематеріальних активів та запасів. Про відображення таких операцій у бухобліку та інші нюанси внутрівідомчого переміщення активів у бюджетній організації йтиметься в цій статті.

Внутрівідомчим переданням активів (ОЗ, інших необоротних активів, нематеріальних активів та запасів) у бюджетних установах (комунальних закладах) вважають операцію з внутрішнього переміщення активів у межах органу, уповноваженого управляти об’єктами державного сектору.

Згідно з п. 38 ч. 1 ст. 2 Бюджетного кодексу, якщо суб’єкти держсектору є бюджетними установами чи комунальними закладами одного органу управління (наприклад, однієї місцевої ради), то й кошти з бюджету вони отримують у межах одного головного розпорядника. Право управляти майном таких бюджетних установ (комунальних закладів) належить лише засновнику, тобто органу управління (місцевій раді).

Будь-яке передання державного (комунального) майна між цими закладами здійснюється лише з дозволу органу управління та вважається внутрівідомчим, тобто в межах одного органу.

Якщо безоплатне передання комунального майна здійснюється між установами, які отримують кошти від різних розпорядників, то такі операції вважаються благодійними і прирівнюються до операцій із відчуження (продажу) майна.

Повна версія доступна тільки передплатникам