Отримайте доступ до готових рішень, публікацій та оглядів
Підписатися

Помилки при формуванні лікарняного листа. З’ясовуємо причини

25.12.2023 134 0 0

Нагадаємо, що листок непрацездатності формується в Електронному реєстрі на підставі інформації про медичний висновок у разі ідентифікації пацієнта як застрахованої особи в Реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування.

Тобто, ідентифікованою вважається особа, щодо якої інформація, яка надійшла з електронної системи охорони здоров'я, співпадає з відомостями РЗО за наступними критеріями:

  • співпадіння реєстраційного номера облікової картки платника податків або серії та номеру паспорта — 100% символів,
  • співпадіння прізвища, імені та по батькові особи — понад 90% символів.

Сформований листок непрацездатності надсилається страхувальникам, з якими застрахована особа перебуває у трудових відносинах, як за основним місцем роботи, так і за сумісництвом, через кабінет страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України.

У разі неспівпадіння вищезазначених критеріїв листок непрацездатності не створиться, а лікар в електронній системі охорони здоров’я отримає повідомлення «Помилка однозначного пошуку в РЗО/Перевірте коректність ПІБ та документ».

В даному випадку, необхідно перевірити актуальність даних в електронній системі охорони здоров’я, які вносились при укладанні пацієнтом декларації з сімейним лікарем. При виявлення помилок, їх необхідно виправити протягом 7 днів з дня реєстрації медичного висновку. При перевищенні даного терміну е-лікарняний за даним медичним висновком уже не створиться.

Якщо ж помилку виявлено в даних застрахованої особи, які містяться в Реєстрі застрахованих осіб, то її також необхідно виправити.

Оскільки одним із джерел наповнення РЗО є звітність роботодавців щодо нарахування та сплати страхових внесків, то уточнення даних по застрахованій особі може здійснити страхувальник. Також подати Анкету для внесення/ зміни/ уточнення даних в РЗО може безпосередньо застрахована особа – через вебпортал Пенсійного фонду, або особисто, звернувшись до територіальних підрозділів Фонду.

Після виправлення даних в Реєстрі застрахованих осіб, за зверненням пацієнта лікар може повторно відправити сформований медичний висновок до Пенсійного фонду для створення лікарняного листка.

https://t.me/pfvinobl

Коментарі до матеріалу