Як правильно оформити запит на інформацію?
Запит на інформацію – це прохання особи до розпорядника інформації надати публічну інформацію, що знаходиться у його володінні.
Запит подається в усній, письмовій та іншій формі, може бути індивідуальним чи колективним. Запитувач має право звернутися до розпорядника інформації із запитом на інформацію незалежно від того, стосується ця інформація його особисто чи ні, без пояснення причини подання запиту.
Закон України «Про доступ до публічної інформації» встановлює мінімальні вимоги до оформлення запиту. Частина п’ята статті 19 цього Закону передбачає, що він повинен містити такі відомості:
- ім’я (найменування) запитувача, його поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв’язку, якщо такий є;
- загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо;
- підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.
Закон не обмежує кількість документів чи обсяг інформації, щодо яких може подаватись запит. Запит, який стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, може розглядатись довше (до 20 робочих днів).
Якщо Вам відмовили у доступі до публічної інформації або ваші права на звернення та у сфері захисту персональних даних – порушені, Ви можете звернутися до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини:
за адресою: вул. Інститутська, 21/8, м. Київ, 01008;
на електронну пошту: hotline@ombudsman.gov.ua;
на гарячу лінію: 0800501720;
за тел. 044-299-74-08
https://t.me/dmytro_lubinetzs
Коментарі до матеріалу