Як оцифрувати трудову книжку працівника
Починаючи з 10 червня 2021 року в Україні офіційно діють електронні трудові книжки.
Електронна трудова книжка — це цифровий аналог паперової трудової книжки. Її впроваджено з метою вдосконалення обліку трудової діяльності українців, зменшення паперового документообігу та ризиків втрати чи пошкодження документів.
У допомогу юридичним та фізичним особам — підприємцям на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua працює «Е-кабінет страхувальника» — зручний сервіс, який функціонує 24/7 без перерв та вихідних, у якому можливо:
- перевірити стан сплати ЄСВ, отримати інформацію про подання звітності по сплаті ЄСВ та стан її обробки;
- переглянути інформацію про страховий стаж працівників;
- отримати довідки з QR-кодом щодо страхового стажу чи заробітної плати працівника форми ОК-7;
- направити відомості про трудову діяльність працівника для оцифрування;
- переглянути електронні лікарняні застрахованих осіб в Електронному реєстрі листків непрацездатності;
- отримати розрахунок суми виплати за час тимчасової непрацездатності працівника.
Про переваги електронної трудової книжки дивіться за https://is.gd/yCmmMi.
Роботодавець має можливість сформувати запит на «Витяг з ЕТК». Інструкцію дивіться за посиланням https://tinyurl.com/4udwufrp.
https://www.pfu.gov.ua
Коментарі до матеріалу