Отримайте доступ до готових рішень, публікацій та оглядів
Підписатися

Як оцифрувати трудову книжку працівника

17.04.2024 60 0 0

Починаючи з 10 червня 2021 року в Україні офіційно діють електронні трудові книжки.

Електронна трудова книжка — це цифровий аналог паперової трудової книжки. Її впроваджено з метою вдосконалення обліку трудової діяльності українців, зменшення паперового документообігу та ризиків втрати чи пошкодження документів.

У допомогу юридичним та фізичним особам — підприємцям на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua працює «Е-кабінет страхувальника» — зручний сервіс, який функціонує 24/7 без перерв та вихідних, у якому можливо:

  •  перевірити стан сплати ЄСВ, отримати інформацію про подання звітності по сплаті ЄСВ та стан її обробки;
  •  переглянути інформацію про страховий стаж працівників;
  •  отримати довідки з QR-кодом щодо страхового стажу чи заробітної плати працівника форми ОК-7;
  •  направити відомості про трудову діяльність працівника для оцифрування;
  •  переглянути електронні лікарняні застрахованих осіб в Електронному реєстрі листків непрацездатності;
  •  отримати розрахунок суми виплати за час тимчасової непрацездатності працівника.

Про переваги електронної трудової книжки дивіться за https://is.gd/yCmmMi.

Роботодавець має можливість сформувати запит на «Витяг з ЕТК». Інструкцію дивіться за посиланням https://tinyurl.com/4udwufrp.

https://www.pfu.gov.ua

Коментарі до матеріалу