Отримайте доступ до готових рішень, публікацій та оглядів
Підписатися

Як змінити банківські реквізити для виплати пенсії онлайн

07.06.2024 17 0 0

Якщо ви змінили рахунок у банку або змінили банк, у якому одержуєте пенсію / субсидію / пільгу / страхову виплату, то для продовження отримання виплат обов’язково потрібно повідомити орган Пенсійного фонду України.

Зробити це можна, зокрема, онлайн – на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України.

Крок 1. На вебпорталі Фонду (https://portal.pfu.gov.ua)у правому верхньому куті екрану натисніть кнопку “Вхід” та авторизуйтесь за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП).

Крок 2. В особистому кабінеті на панелі зліва в розділі “Щодо пенсійного забезпечення” оберіть опцію “Внесення змін до пенсійної справи”.

Крок 3. У вікні, що відкриється, із переліку заяв оберіть опцію “Заява на зміну виплатних реквізитів”.

Крок 4. У полях заяви, що з’явиться на екрані, відредагуйте необхідні дані, перевірте записи.

Крок 5. За потреби завантажте скан-копії документів, що підтверджують відповідні зміни.

Крок 6. Надайте згоду на передачу та обробку персональних даних і підтвердьте, що ви ознайомлені з необхідністю повідомляти органи Фонду про зміни, що можуть впливати на пенсійне забезпечення.

Крок 7. Сформуйте заяву, підпишіть її КЕП та надішліть до Фонду.

Крок 8. З результатами опрацювання заяви можна ознайомитися в розділі “Мої звернення” (на панелі зліва).

https://www.pfu.gov.ua

1 из 8

Коментарі до матеріалу