Отримайте доступ до готових рішень, публікацій та оглядів
Підписатися

Як виправити помилки та зміни страхувальника в Е-лікарняних?

03.10.2024 2 0 0

«Помилки в електронних листках непрацездатності. Запити на зміну страхувальника та створення копій листків непрацездатності правонаступникам», – тема вебінару, яка відбулася сьогодні в Головному управлінні Пенсійного фонду Вінниччини.
Спікер заходу – начальник Відділу перевірки правильності розрахунку розміру страхових виплат у зв’язку із тимчасовою втратою працездатності Ірина Палій інформувала присутніх з таких питань:

  • формування електронного листа непрацездатності;
  • внесення змін в анкету застрахованої особи;
  • перелік послуг, які можна отримати у особистому кабінеті на вебпорталі Пенсійного фонду https://portal.pfu.gov.ua
  • алгоритм дій щодо усунення помилки в листку непрацездатності;
  • алгоритм дій у разі використання електронного листа непрацездатності на вебпорталі Пенсійного фонду;
  • заміна страхувальника у сформованих листках непрацездатності після подання звітів або повідомлень про прийняття на роботу;
  • формування запитів щодо заміни страхувальника;
  • оплата листків непрацездатності правонаступником;
  • формування запиту на створення копій листків непрацездатності.

Увагу слухачів акцентували, що в разі наявності помилки в особистих даних працівника в електронному листку непрацездатності, після внесення помилки в реєстрі застрахованих осіб страхувальнику необхідно звернутися з листом до Головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області з питань виправлення даних в електронному листку непрацездатності.

https://t.me/pfvinobl

Елік-помилки-зміна страхувальника.pdf
Відкрити

Коментарі до матеріалу