Установу зареєстровано платником ПДВ: як визначити дату виникнення податкових зобов’язань?
Медичний заклад, який є комунальною установою та утримується коштом місцевого бюджету, з 01.01.17 р. за договором оренди майна надає послуги з оренди як комерційним організаціям, так і бюджетним установам. Із 1 жовтня 2017 року він став платником ПДВ. Коли в нього виникнуть податкові зобов’язання та коли йому слід подавати податкову декларацію та здійснювати розрахунки з бюджетом?
Звичайно, той факт, що наприкінці 2017 року медичний заклад як суб’єкт господарювання зареєструвався платником ПДВ, є принципово важливим моментом у його діяльності. Такий статус дає цій комунальній установі право на податковий кредит.
Якщо медзаклад до 01.10.17 р. був неплатником ПДВ, що було відображено в угоді між ним та орендарем, то після реєстрації платником ПДВ він має терміново укласти додаткову угоду із зазначенням у ній цього факту.
Датою виникнення податкових зобов’язань із постачання послуг згідно з п. 187.1 Податкового кодексу (далі – ПК) вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:
- або дата зарахування коштів від замовника на банківський рахунок платника податку як оплата послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання послуг за готівку – дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої – дата інкасації готівки в банківській установі, що обслуговує платника податку;
- або дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Отримайте відповідь на своє питання зараз і забезпечте себе від питань в майбутньому. Підпишіться на електронне видання для бухгалтерів і керівників Uteka
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року