Установу зареєстровано платником ПДВ: як визначити дату виникнення податкових зобов’язань?
Медичний заклад, який є комунальною установою та утримується коштом місцевого бюджету, з 01.01.17 р. за договором оренди майна надає послуги з оренди як комерційним організаціям, так і бюджетним установам. Із 1 жовтня 2017 року він став платником ПДВ. Коли в нього виникнуть податкові зобов’язання та коли йому слід подавати податкову декларацію та здійснювати розрахунки з бюджетом?
Звичайно, той факт, що наприкінці 2017 року медичний заклад як суб’єкт господарювання зареєструвався платником ПДВ, є принципово важливим моментом у його діяльності. Такий статус дає цій комунальній установі право на податковий кредит.
Якщо медзаклад до 01.10.17 р. був неплатником ПДВ, що було відображено в угоді між ним та орендарем, то після реєстрації платником ПДВ він має терміново укласти додаткову угоду із зазначенням у ній цього факту.
Датою виникнення податкових зобов’язань із постачання послуг згідно з п. 187.1 Податкового кодексу (далі – ПК) вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:
- або дата зарахування коштів від замовника на банківський рахунок платника податку як оплата послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання послуг за готівку – дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої – дата інкасації готівки в банківській установі, що обслуговує платника податку;
- або дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року