Отримайте доступ до готових рішень, публікацій та оглядів
Підписатися

Установу зареєстровано платником ПДВ: як визначити дату виникнення податкових зобов’язань?

24.01.2018 485 0 2

Медичний заклад, який є комунальною установою та утримується коштом місцевого бюджету, з 01.01.17 р. за договором оренди майна надає послуги з оренди як комерційним організаціям, так і бюджетним установам. Із 1 жовтня 2017 року він став платником ПДВ. Коли в нього виникнуть податкові зобов’язання та коли йому слід подавати податкову декларацію та здійснювати розрахунки з бюджетом?

Звичайно, той факт, що наприкінці 2017 року медичний заклад як суб’єкт господарювання зареєструвався платником ПДВ, є принципово важливим моментом у його діяльності. Такий статус дає цій комунальній установі право на податковий кредит.

Якщо медзаклад до 01.10.17 р. був неплатником ПДВ, що було відображено в угоді між ним та орендарем, то після реєстрації платником ПДВ він має терміново укласти додаткову угоду із зазначенням у ній цього факту.

Датою виникнення податкових зобов’язань із постачання послуг згідно з п. 187.1 Податкового кодексу (далі – ПК) вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:

  • або дата зарахування коштів від замовника на банківський рахунок платника податку як оплата послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання послуг за готівку – дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої – дата інкасації готівки в банківській установі, що обслуговує платника податку;
  • або дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали