Облік трудових книжок старого зразка
Ситуація. На балансі установи числяться трудові книжки та вкладиші до них, придбані ще в 90-х роках. Чи є вони дійсними на сьогодні? Чи відносяться вони до бланків суворої звітності? На якому субрахунку їх слід обліковувати? Якими бухгалтерськими проведеннями відображати компенсацію вартості трудової книжки працівником?
Чи є дійсною трудова книжка старого зразка?
Трудова книжка – основний документ про трудову діяльність працівника. У ній міститься інформація про прийняття на роботу, переведення на іншу постійну роботу або звільнення, про нагороди та заохочення, відкриття, на які видані дипломи, а також про винаходи і раціоналізаторські пропозиції та виплачені за них винагороди.
Питання виготовлення, постачання, ведення, зберігання й обліку трудових книжок регулюються постановою КМУ від 27.04.93 р. № 301 «Про трудові книжки працівників» (далі – Постанова № 301) та Інструкцією про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженою спільним наказом Мінпраці, Мін’юсту, Мінсоцзахисту населення від 29.07.93 р. № 58 (далі – Інструкція № 58).
Форми трудової книжки та вкладишу до неї затверджені Постановою № 301. Тож, якщо трудові книжки були придбані після 27.04.93 р. і відповідають установленому зразку, вони є дійсними.
Де обліковуються трудові книжки?
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року