Отримайте доступ до готових рішень, публікацій та оглядів
Підписатися

Особливості оплати праці в ОМС: запитання-відповіді

23.01.2020 442 0 0

Поширення на органи місцевого самоврядування (далі – ОМС) як загальних норм трудового законодавства, так і положень спеціальних законів, викликає чимало запитань щодо умов та оплати праці. Відповіді на деякі з них ви знайдете в цій консультації. Чи правомірне залучення працівників селищної ради до роботи у вихідний день?

На працівників ради повною мірою поширюються норми трудового законодавства щодо заборони роботи у вихідні дні (ст. 71 КЗпП). Тобто дозволяється залучати до роботи у вихідні дні лише працівників окремих категорій після погодження з відповідною профспілкою та лише у виняткових ситуаціях, визначених законодавством.

Зокрема, якщо така робота викликана необхідністю виконання невідкладних, наперед не передбачених робіт, від негайного виконання яких залежить у подальшому нормальна робота установи загалом або окремих її підрозділів (п. 3 ч. 2 ст. 71 КЗпП), і це належним чином оформлено документально, то така робота у вихідний день є правомірною.

Для цього оформлюється наказ керівника ради (голови чи його заступника), у якому зазначаються конкретні причини залучення до роботи у вихідний день (термінова підготовка документів для внесення змін до кошторису селищної ради через стихійне лихо в регіоні або ж унесення змін до трудових книжок працівників через здійснену реорганізацію в умовах відсутності кадрової служби в раді тощо). Обов’язково в цьому наказі керівника зазначається така інформація:

  • посади, прізвища, імена, по батькові працівників, які залучаються до роботи у вихідний день;
  • умови оплати праці в цей день.

Не забуваймо погодити такий наказ із профспілкою, як це встановлено трудовим законодавством.

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали