Отримайте доступ до готових рішень, публікацій та оглядів
Підписатися

Оплата праці працівників рад на практиці

27.11.2019 519 0 0

Оплата праці за професіями та галузями: запитання-відповіді (частина дванадцята)

Останнім часом збільшилася кількість запитань, що надходять від місцевих рад, стосовно деяких особливостей виплати премії, а також чергового підвищення рангу посадовим особам цих рад тощо. Тож розберемось, як коректно діяти, розв’язуючи ці питання.

Посади в органах місцевого самоврядування (далі – ОМС) класифікуються згідно зі ст. 14 Закону від 07.06.01 р. № 2493-ІІІ «Про службу в органах місцевого самоврядування» (далі – Закон № 2493), якою встановлено сім категорій посад. Присвоєння рангів посадовим особам місцевого самоврядування здійснюється відповідно до ст. 15 цього Закону.

Додамо, що ранг є однією з ознак статусу особи, яка перебуває у штаті ОМС. Так, найнижчий ранг (15-й) присвоюється спеціалістові без категорії районних у містах, міських (міст районного значення) рад, виконкомів сільських, селищних рад, а найвищий (1-й) – Київському та Севастопольському міським головам, головам обласних рад.

Посада спеціаліста І категорії виконкому селищної ради належить до сьомої категорії, тобто йому може бути присвоєно 15-й, 14-й, 13-й ранг посадової особи місцевого самоврядування. Так само голові селищної ради ранг присвоюється в такому діапазоні: 9-й, 8-й, 7-й (за ст. 14 Закону № 2493 ця посада належить до четвертої категорії посад держслужби).

Знаємо, що ранги мають відповідати займаній посаді, рівню професійної кваліфікації та результатів роботи працівника. Водночас за особою, яку призначено на посаду нижчої категорії, зберігається присвоєний ранг.

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали