Отримайте доступ до готових рішень, публікацій та оглядів
Підписатися

Електронне декларування – 2017. Частина 2

Продовжуємо тему електронного декларування – 2017.

Які дії слід здійснити для подання електронної декларації, зобразимо схематично.

Подання документа до Реєстру підтверджується надсиланням повідомлення на адресу електронної пошти, указаної під час реєстрації в Реєстрі, та до персонального електронного кабінету суб’єкта декларування. Отримавши зазначене повідомлення, суб’єкт декларування повинен невідкладно, але не пізніше 7 календарних днів після дня отримання такого повідомлення, перевірити зміст поданого ним документа й у разі виявлення неповних або недостовірних відомостей у ньому подати виправлений документ відповідно до Порядку № 3.

Типи електронних форм декларацій

Передбачено 4 типи електронних форм декларацій:

  • щорічна (охоплює попередній рік);
  • перед звільненням (охоплює період, який не був охоплений раніше поданими деклара­ціями);
  • після звільнення (охоплює попередній рік, тобто рік, у якому особа звільнилася);
  • кандидата на посаду, у разі якщо посада належить до переліку суб’єктів декларування або до переліку посад із підвищеним корупційним ризиком.

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали