Електронне декларування – 2017. Частина 2
21.02.2017 1742 0 1
Продовжуємо тему електронного декларування – 2017.
Які дії слід здійснити для подання електронної декларації, зобразимо схематично.
Подання документа до Реєстру підтверджується надсиланням повідомлення на адресу електронної пошти, указаної під час реєстрації в Реєстрі, та до персонального електронного кабінету суб’єкта декларування. Отримавши зазначене повідомлення, суб’єкт декларування повинен невідкладно, але не пізніше 7 календарних днів після дня отримання такого повідомлення, перевірити зміст поданого ним документа й у разі виявлення неповних або недостовірних відомостей у ньому подати виправлений документ відповідно до Порядку № 3.
Типи електронних форм декларацій
Передбачено 4 типи електронних форм декларацій:
- щорічна (охоплює попередній рік);
- перед звільненням (охоплює період, який не був охоплений раніше поданими деклараціями);
- після звільнення (охоплює попередній рік, тобто рік, у якому особа звільнилася);
- кандидата на посаду, у разі якщо посада належить до переліку суб’єктів декларування або до переліку посад із підвищеним корупційним ризиком.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року