Отримайте доступ до готових рішень, публікацій та оглядів
Підписатися

Подано п’ять тендерних пропозицій: у який строк їх треба розглянути?

01.12.2017 1510 0 1

У процедурі закупівлі беруть участь п’ять учасників. Якщо виходити з норм закупівельного закону, то строк розгляду тендерної пропозиції кожного учасника може бути продовжено на 20 робочих днів. Чи правильно, що загальний розгляд тендерних пропозицій в сумі буде продовжено на 100 робочих днів?

Питання розгляду та оцінки тендерних пропозицій урегульовано в ст. 28 Закону від 25.12.15 р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922). Як передбачено абзацом першим ч. 4 ст. 28 Закону № 922, після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозицію якого за результатом оцінки визначено найбільш економічно вигідною. Строк розгляду саме такої тендерної пропозиції не повинен перевищувати 5 робочих днів (далі – р. д.) із дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.

Водночас замовник може продовжити строк розгляду тендерної пропозиції до 20 р. д. Зауважимо, що згідно із Законом № 922 таке продовження має бути аргументованим. Крім того, замовник має оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про таке продовження строку розгляду тендерної пропозиції.

Варто зазначити, що законодавець не розшифровує, як саме має бути аргументоване продовження строку. Вважаємо, що одним із аргументів може бути той факт, що замовник звернувся до відповідного органу чи організації з метою перевірки інформації, наданої учасником у тендерній пропозиції, на предмет її достовірності.

Нагадаємо, що відповідно до ч. 7 ст. 28 Закону № 922 замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв наявність підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 цього Закону, або факту зазначення в тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.

Повна версія доступна тільки передплатникам