Отримайте доступ до готових рішень, публікацій та оглядів
Підписатися

Переговорна процедура закупівель

13.09.2018 977 0 3

Застосування законодавчих норм із питань закупівель товарів, робіт і послуг на практиці все ще викликає певні труднощі. У цій статті ми розглянемо основні умови застосування переговорної процедури, з’ясуємо, який момент часу слід вважати її початком, яку відповідальність передбачено за порушення в зазначеній сфері, та нагадаємо основні моменти роботи в системі електронних державних закупівель.

Забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, створення сприятливого підґрунтя розвитку конкуренції регулюється Законом від 25.12.15 р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922).

Відповідно до ст. 12 Закону № 922 закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з таких процедур:

  • відкриті торги;
  • конкурентний діалог;
  • переговорна процедура закупівлі.

Закупівлі через переговорну процедуру часто неоднаково трактуються представниками замовників і контролюючими органами. Тож розглянемо детально умови її застосування та етапи проведення.

Взагалі, учасник процедури закупівлі – це фізособа, у тому числі фізособа-підприємець, юрособа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі (п. 35 ч. 1 ст. 1 Закону № 922).

Повна версія доступна тільки передплатникам