Переговорна процедура закупівель
Застосування законодавчих норм із питань закупівель товарів, робіт і послуг на практиці все ще викликає певні труднощі. У цій статті ми розглянемо основні умови застосування переговорної процедури, з’ясуємо, який момент часу слід вважати її початком, яку відповідальність передбачено за порушення в зазначеній сфері, та нагадаємо основні моменти роботи в системі електронних державних закупівель.
Забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, створення сприятливого підґрунтя розвитку конкуренції регулюється Законом від 25.12.15 р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922).
Відповідно до ст. 12 Закону № 922 закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з таких процедур:
- відкриті торги;
- конкурентний діалог;
- переговорна процедура закупівлі.
Закупівлі через переговорну процедуру часто неоднаково трактуються представниками замовників і контролюючими органами. Тож розглянемо детально умови її застосування та етапи проведення.
Взагалі, учасник процедури закупівлі – це фізособа, у тому числі фізособа-підприємець, юрособа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі (п. 35 ч. 1 ст. 1 Закону № 922).
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року