Отримайте доступ до готових рішень, публікацій та оглядів
Підписатися

Внутрішньовідомче передання основних засобів: на що звернути увагу

22.05.2019 5915 0 1

За рішенням міської ради один навчальний заклад передає іншому навчальному закладу (комунальні заклади однієї міської ради) основні засоби (далі – ОЗ) (швейні машинки) для обладнання кабінету технічної праці. Чи можна вважати такі операції внутрішньовідомчим переданням ОЗ? Як документально оформити та відобразити їх у бухобліку? Про це та інше читайте в консультації.

Насамперед розглянемо, які операції бюджетних установ (комунальних закладів) з безоплатного передання (отримання) ОЗ уважаються внутрівідомчим переданням. У документах із бухобліку для суб’єктів держсектору такі операції визначено як внутрішнє переміщення в межах органу, уповноваженого управляти об’єктами держсектору.

Отже, якщо суб’єкти держсектору є бюджетними установами чи комунальними закладами одного органу управління (наприклад, однієї місцевої ради), то й кошти з бюджету вони отримують у межах одного головного розпорядника (п. 38 ч. 1 ст. 2 Бюджетного кодексу). Право управляти майном таких бюджетних установ (комунальних закладів) належить лише засновнику, тобто органу управління (місцевій раді).

Передання будь-якого державного (комунального) майна між цими закладами здійснюють лише з дозволу органу управління та вважають внутрівідомчим, тобто в межах одного органу.

До відома, якщо ОЗ передаються суб’єктами держсектору, що отримують кошти з бюджету в межах одного головного розпорядника, то таке передання вважається внутрішньовідомчим.

Якщо безоплатне передання комунального майна здійснюється між установами, які отримують кошти від різних розпорядників, то такі операції вважаються благодійними та прирівнюються до операцій із відчуження-продажу майна.

Повна версія доступна тільки передплатникам