Отримайте доступ до готових рішень, публікацій та оглядів
Підписатися

Облік руху необоротних активів та запасів

25.10.2018 1796 0 1

Меморіальні ордери в бюджетних установах

Із цієї статті ви дізнаєтеся: про порядок складання меморіальних ордерів № 9–13 та про головне, що слід урахувати, використовуючи інформацію із первинних документів.

Меморіальний ордер (далі – МО) № 9 «Накопичувальна відомість про вибуття та переміщення необоротних активів» застосовується для обліку вибуття та переміщення до інших установ, організацій та матеріально відповідальних осіб (далі – МВО) необоротних активів, до яких належать основні засоби (далі – ОЗ), інші необоротні матеріальні активи (далі – ІНМА), нематеріальні активи (далі – НА) та інвестиційна нерухомість (далі – ІН) (див. табл. 1).

Підставою для здійснення записів до МО № 9 є акти з переміщення необоротних активів, типові формі яких затверджено наказом Мінфіну від 13.09.16 р. № 818 (далі – Наказ № 818), а саме:

  • акт приймання-передачі основних засобів;
  • акт внутрішнього переміщення основних засобів;
  • акт передачі на ремонт, реконструкцію та модернізацію основних засобів;
  • акт списання основних засобів (часткової ліквідації);
  • акт списання транспортних засобів;
  • акт списання вилучених документів із бібліотечного фонду тощо із зазначенням матеріально відповідальної особи.

У МО № 9 відображаються господарські операції:

Повна версія доступна тільки передплатникам