Отримайте доступ до готових рішень, публікацій та оглядів
Підписатися

Особливості преміювання працівників держорганів

18.09.2019 2012 0 0

Серед видів заохочень працівників є така складова заробітку, як премія. Розглянемо, як має здійснюватися преміювання держслужбовців після внесення змін до нормативно-правової бази.

За ст. 50 Закону від 10.12.15 р. № 889-VІІІ «Про державну службу» (далі – Закон № 889) заробіток держслужбовця, окрім посадового окладу, надбавок, інших виплат, складається з премії (у разі її встановлення). Виходить, що цим Законом прямо передбачається лише можливість отримання премії держслужбовцем, а не її обов’язковість.

Держслужбовець може отримати премію за результатами його роботи. Тобто за щорічною оцінкою службової діяльності він очікує на виплату:

  • премії за результатами щорічного оцінювання службової діяльності;
  • місячної або квартальної премії відповідно до його особистого внеску в загальний результат роботи держоргану. Такі «оцінювальні» премії загалом за рік обмежуються розміром 30 % фонду посадового окладу певного держслужбовця за рік (ч. 3 ст. 50 Закону № 889).

До речі, саме Законом № 889 установлено: підставою для виплати премії є отримання держслужбовцем відмінної оцінки за результатами оцінювання службової діяльності. Оцінки можуть бути такими: негативна, позитивна або відмінна
з обов’язковим їх обґрунтуванням, а сам висновок щодо результатів ухвалюється наказом суб’єкта призначення. Такі твердження ґрунтуються на положеннях ст. 44 Закону № 889.

Процедура оцінювання провадиться в кожному держоргані згідно з локальним документом, ухваленим відповідно до Типового порядку проведення оцінювання результатів службової діяльності державних службовців, затвердженого постановою КМУ від 23.08.17 р. № 640 (далі – Порядок № 640), і застосовується він до посадовців усіх категорій – «А», «Б», «В».

Повна версія доступна тільки передплатникам