Отримайте доступ до готових рішень, публікацій та оглядів
Підписатися

Оплата праці працівників рад у роз’ясненнях Мінсоцполітики

27.06.2018 507 0 0

Найбільш поширеними запитаннями, з якими до редакції звертаються наші читачі, є ті, що стосуються оплати праці осіб, які перебувають у штатах органів місцевого самоврядування (далі – ОМС), а також щодо повноважень, наданих цим органам під час формування їх структури, чисельності та видатків на утримання. Тож звернемося до роз’яснень, наданих міністерством, відповідальним за здійснення політики оплати праці. Матеріали узагальнено у вигляді актуальних запитань та відповідей на них.

Яким є законодавче підґрунтя для визначення умов оплати праці працівників ОМС, включаючи службовців?

Мінсоцполітики в листі від 17.04.18 р. № 621/0/101-18 нагадує, що згідно з абзацом десятим п. 6 ч. 1 ст. 20 Закону від 27.02.14 р. № 794-VІІ «Про Кабінет Міністрів України» умови оплати праці працівників бюджетних установ визначаються Кабміном. Бюджетними установами вважаються органи державної влади, ОМС, а також організації, створені ними в установленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідно державного чи місцевого бюджету (п. 12 ч. 1 ст. 2 Бюджетного кодексу).

Керуючись згаданими законодавчими актами, умови оплати праці посадових осіб ОМС, а також службовців цих органів визначено постановою КМУ від 09.03.06 р. № 268 «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів» (далі – Постанова № 268).

На яких законодавчих нормах базуються межі повноважень, передбачених для ОМС?

Відповідно до ч. 1 ст. 16 Закону від 21.05.97 р. № 280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні» (далі – Закон № 280) ОМС є юрособами і наділяються цим та іншими законами власними повноваженнями, у межах яких діють самостійно та несуть відповідальність.

Повна версія доступна тільки передплатникам