Отримайте доступ до готових рішень, публікацій та оглядів
Підписатися

Оплата праці працівників органів місцевого самоврядування

31.07.2019 1580 0 0

Оплата праці за професіями та галузями: запитання-відповіді (частина восьма)

Нещодавно відбулося підвищення посадових окладів працівників органів місцевого самоврядування (далі – ОМС). Розглянемо, як коректно застосовувати нормативно-правові акти для розрахунку заробітку цих працівників.

Виходячи з положень загальних норм трудового законодавства та ст. 21 Закону від 07.06.01 р. № 2493-ІІІ «Про службу в органах місцевого самоврядування» (далі – Закон № 2493), оплата праці працівників ОМС має базуватися на урядовому рішенні. На сьогодні це постанова КМУ від 09.03.06 р. № 268 «Про впорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів» (далі – Постанова № 268).

Уже стало традицією щорічно вносити до цього документа зміни. Тож зараз змінюватимуться умови оплати праці згідно з постановою КМУ від 19.06.19 р. № 525 (далі – Постанова № 525), яка набула чинності 25.06.19 р.

Отже, з 25.06.19 р. змінюватиметься заробіток усіх працівників, посади яких містяться в Постанові № 525. Оскільки змінено розміри посадових окладів, а в деяких випадках – і найменування посад, насамперед потребує приведення у відповідність до оновленої Постанови № 268 штатний розпис кожного ОМС.

Насамперед радимо перезатвердити в установленому порядку штатний розпис. Адже якщо вносити до нього зміни, роботи та клопоту буде не менше, а користуватися все ж таки легше новим документом, а не змінами до чинного. Проте кожен ОМС визначається самостійно з цього питання, керуючись внутрішніми документами. Тобто, якщо регламентом, скажімо, районної ради, передбачено в таких випадках лише вносити зміни до штатного розпису, можна так діяти і цього разу.

Повна версія доступна тільки передплатникам