Отримайте доступ до готових рішень, публікацій та оглядів
Підписатися

Чи повинне управління соцзахисту населення подавати форму № 1ДФ?

09.02.2018 694 0 1

Управління соціального захисту населення надає фізичним особам, що перебувають на обліку управління, державну та соціальну матеріальну допомогу, зокрема: у разі народження дитини; малозабезпеченим сім’ям; на дітей одиноким матерям; на дітей, які перебувають під опікою. Чи повинне воно щоквартально заповнювати та подавати до органу ДФС форму № 1ДФ, адже такі види державної допомоги не містяться під ознакою доходу «128» у Довіднику ознак доходів?

Для того щоб відповісти на це запитання, спочатку слід визначити, хто саме згідно з чинним податковим законодавством зобов’язаний подавати до органу ДФС Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за формою № 1ДФ, затвердженою наказом Мінфіну від 13.01.15 р. № 4 (далі – Наказ № 4).

Це надто важливо, оскільки податкові агенти (установи) та/або їх посадові особи несуть відповідальність у разі вчинення порушень, визначених законами з питань оподаткування та іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи (п. 110.1 Податкового кодексу, далі – ПК).

Щодо Податкового розрахунку за формою № 1ДФ у п. 119.2 ПК зазначено порушення, які тягнуть за собою відповідальність у вигляді накладення штрафу на установу в розмірі 510 грн., а саме:

  • неподання, подання з порушенням установлених строків;
  • подання не в повному обсязі;
  • подання з недостовірними відомостями або з помилками, якщо такі недостовірні відомості або помилки призвели до зменшення та/або збільшення податкових зобов’язань платника податку та/або до зміни платника податку.

Ті самі дії, вчинені установою, до якої протягом року було застосовано штраф за таке саме порушення, тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 1 020 грн.

Повна версія доступна тільки передплатникам