Як відображаються аптечки в бухгалтерському обліку немедичних бюджетних установ
Питання придбання аптечок для установи є досить актуальним, але водночас проблемним. Спочатку розберемося, чому немедичні установи повинні мати аптечку.
Відповідно до листа Держпраці від 18.11.16 р. № 11506/1/4.4-ДП-16 «Щодо забезпечення робочих місць аптечками» єдиного визначення поняття «аптечка» немає. Проте згідно з теоретичною медициною аптечка є набором лікарських засобів, інструментів і приладів, призначених для надання першої медичної допомоги. Її вміст залежить від специфіки діяльності підприємства і визначається самим роботодавцем, якщо це не встановлено окремими нормативно-правовими актами.
Отже, наповненість аптечки може бути двох видів:
- для автомобілів;
- установи та її працівників.
Якщо установа має на балансі автомобіль, то, звичайно, потрібно купувати і передбачати Планом закупівель аптечку. Адже пп. «є» пп. 31.4.7 Правил дорожнього руху (далі – ПДР) заборонено експлуатацію транспортних засобів, зокрема, за відсутності аптечки з нанесеними на неї відомостями про тип транспортного засобу, для якого вона призначена.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року