Отримайте доступ до готових рішень, публікацій та оглядів
Підписатися

Фінансовий результат: облік та звітність

10.07.2017 2462 0 2

Одним із напрямів модернізації методології бухгалтерського обліку суб’єктів держсектора (бюджетних установ) є забезпечення відкритості облікових процесів та прозорості консолідації інформації про господарську діяльність бюджетних установ на рівні держави. Головним фінансовим підсумком діяльності бюджетної установи є показник фінрезультату. Тому формування інформації про фінрезультат діяльності є одним з основних завдань бухобліку. У цій консультації ми розглянемо принципи формування фінрезультату та відображення його в обліку та звітності.

Суб’єкти держсектора визначають фінансові результати наприкінці звітного періоду, тобто підбивають підсумки в кінці кожного кварталу та в кінці звітного року. Результат виконання кошторису є фінрезультатом бюджетної установи за звітний період, який відображається у формах фінзвітності, а саме: Баланс (форма № 1-дс), Звіт про фінансові результати (форма № 2-дс). Порядок заповнення форм фінансової звітності в державному секторі затверджено постановою КМУ від 28.02.17 р. № 307 (далі – Порядок № 307).

Під час заповнення зазначених форм усі доходи, отримані на виконання кошторису, а також усі фактичні видатки та витрати розпорядників бюджетних коштів, проведені у звітному році, підсумковими оборотами в кінці звітного періоду списуються на результат виконання кошторису. Отже, ідеться про виведення фінрезультату в кінці кожного кварталу та в кінці року.

Процес визначення фінрезультату виконання кошторису доходів і видатків установи можна поділити на два етапи:

1) визначення переліку субрахунків бухобліку, які підлягають закриттю заключними оборотами після закінчення року;

2) відображення фінрезультату у фінзвітності установи, звіряння та аналіз цього показника за даними інших форм звітності.

Повна версія доступна тільки передплатникам