Амортизація необоротних активів: принципи та облік
Перед складанням річної фінансової та бюджетної звітності за 2017 рік бюджетні установи відповідно до вимог НП(С)БОДС 121 та 122, затверджених наказом Мінфіну від 12.10.10 р. № 1202, і Методичних рекомендацій до них, затверджених наказом Мінфіну від 23.01.15 р. № 11 (далі – Методрекомендації № 11), зобов'язані нарахувати амортизацію на необоротні активи, нематеріальні активи, інвестиційну нерухомість і довгострокові біологічні активи, а потім провести цю операцію в бухгалтерському обліку. Принципи її нарахування та обліку розглянемо в цій консультації.
Нагадаємо основні поняття, пов'язані із проведенням амортизації та нарахуванням зносу необоротних активів (далі – НА) (див. табл. 1).
Таблиця 1
Поняття
Зміст
Підстава
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року