Трудові відносини підприємця із працівниками: оформляємо правильно
Підприємці – платники єдиного податку другої і третьої груп, як і юрособи, можуть приймати на роботу найманих працівників. При цьому потрібно пам’ятати, що в єдинника другої групи кількість працівників одночасно не може перевищувати 10 осіб. Крім того, усі підприємці-роботодавці зобов’язані вести кадрову документацію. У консультації ми розповімо, як підприємцеві оформляти на роботу співробітників та які кадрові документи повинні бути в нього в наявності, щоб у перевіряючих не було приводу застосувати штрафні санкції.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Отримайте відповідь на своє питання зараз і забезпечте себе від питань в майбутньому. Підпишіться на електронне видання для бухгалтерів і керівників Uteka
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року