Отримайте доступ до готових рішень, публікацій та оглядів
Підписатися

Відновлення трудових прав педагогів-пенсіонерів: законопроект

13.05.2021 49 0 0

Альтернативний проєкт закону «Про внесення змін до Закону України «Про повну загальну середню освіту» щодо відновлення конституційних прав працівників закладів загальної середньої освіти», реєстр. № 5365-1 від 23.04.2021 року надійшов на розгляд  Комітету з питань освіти. Про це повідомляють у Профспілці освіти і науки України.

За цілями, завданнями та змістом новий законопроєкт є близьким до основного законопроєкту, реєстр. № 5365

Обома законопроєктами передбачено:

  • скасування норм статті 22 Закону України «Про повну загальну середню освіту» щодо укладення з педагогічними працівниками державних і комунальних закладів загальної середньої освіти, які досягли пенсійного віку та яким виплачується пенсія за віком, трудових договорів строком від одного до трьох років.
  • виключення з Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про повну загальну середню освіту» підпунктів 1 та 2 пункту 3, якими було зобов’язано засновників та керівників закладів загальної середньої освіти припинити безстрокові трудові договори з керівниками та педагогічними працівниками, які отримують пенсію за віком, з одночасним укладенням з ними трудових договорів строком на один рік.
  • засновники закладів загальної середньої освіти та їх  керівники до 1 червня 2021 року мають відновити безстрокові трудові договори з керівниками та педагогічними працівниками, які отримують пенсію за віком, з якими вони були припинені за цих підстав.

Новизною, у порівнянні з законопроєктом № 5365, в альтернативному є норма про доповнення статті 24 закону «Про повну загальну середню освіту» редакцією щодо посадового окладу педагогічного працівника найнижчої кваліфікаційної категорії, який встановлюється в розмірі трьох мінімальних заробітних плат, а також зобов’язання Кабінету Міністрів України у тримісячний строк з дня набрання чинності цим Законом забезпечити реалізацію цієї норми.

pon.org.ua

 

Коментарі до матеріалу