КМУ встановить правила для оголошень про розпродажі і знижки
Кабмін зареєстрував у Верховній Раді законопроект № 6134, яким пропонує нову редакцію Закону України «Про захист прав споживачів».
Зокрема, Кабмін планує переписати закон і в частині прав споживачів, вивести з-під сфери дії закону медичні та соціальні послуги і так далі.
Один з аспектів - пропозиція врегулювати правила оголошення про всілякі розпродажі та знижки.
Так, вживання понять «знижка», «зменшена ціна», «вигода», «низька ціна», «акція» або будь-яких інших, аналогічних за значенням, згідно із законопроєктом, дозволяється тільки з дотриманням таких умов:
- якщо вони застосовуються до продукції, яку безпосередньо реалізує суб’єкт господарювання;
- якщо вони застосовуються протягом певного і обмеженого періоду часу;
- якщо ціна продукції нижча від її звичайної ціни продажу.
Вживання поняття «розпродаж» або будь-яких інших, аналогічних йому, дозволяється тільки з дотриманням таких умов:
- якщо здійснюється розпродаж всієї продукції в межах певного місця або чітко визначеної групи продукції;
- якщо тривалість розпродажу обмежена в часі;
- якщо ціна продукції, що підлягає розпродажу, менша від її звичайної ціни продажу.
У разі проведення розпродажу, застосування знижок або зменшення ціни продажу суб’єкт господарювання не пізніше дня початку та протягом дії відповідної акції повідомляє споживачам будь-яким способом інформацію про звичайну ціну продажу продукції, яка була встановлена до початку проведення відповідного розпродажу, застосування знижок або зменшення ціни продажу, а також ціну продажу цієї ж продукції, встановленої після їх початку.
Звичайною ціною продажу продукції є найменша ціна, за якою суб’єкт господарювання пропонував придбати продукцію протягом останніх 30 днів до повідомлення про початок проведення розпродажу, застосування знижок, зменшення ціни продажу або з дня початку продажу продукції, якщо період її продажу становить менше тридцяти днів.
Якщо суб’єкт господарювання знижує ціну продажу продукції поступово, звичайною ціною продажу є найменша ціна, за якою підприємство пропонувало придбати продукцію до повідомлення про початок проведення розпродажу, застосування знижок, зменшення ціни продажу.
iportal.rada.gov.ua
Коментарі до матеріалу