Для вчителів без педосвіти запровадили інтернатуру – як вона працюватиме
Міністерство освіти і науки затвердило Положення про педагогічну інтернатуру.
Про це міністр освіти і науки Сергій Шкарлет написав у своєму телеграм-каналі.
Педагогічна інтернатура триватиме впродовж першого року роботи у школі вчителів, які не маютю педагогічної освіти.
Педагогічна інтернатура організовується відповідно д наказу директора школи, який він видає в день призначання інтерна на посаду педпрацівника. Також керівник закладу має затвердити програму педагогічної інтернатури.
Інтернатура передбачає:
- індивідуальні консультації, бесіди педагога-наставника з інтерном;
- допомогу в підборі відповідної літератури, підготовці навчальних занять, розробленні дидактичних матеріалів тощо;
- взаємовідвідування навчальних занять, відвідування уроків досвідчених педагогічних працівників, рефлексію педагогічної діяльності;
- моніторинг результатів навчання учнів;
- участь у “круглих столах”, тренінгах, навчальних семінарах з методичних питань, творчих звітах педагогів;
- вивчення досвіду інших педагогів;
- залучення інтерна до партнерської взаємодії з іншими науковими і педагогічними працівниками;
- психологічну підтримку інтерна.
У повідомленні зазначено, що основними завданнями педагогічної інтернатури є:
- адаптація інтерна до реальних умов педагогічної діяльності, встановлення доброзичливих взаємовідносин з учасниками освітнього процесу;
- розвиток компетентностей та педагогічної майстерності;
- поліпшення культурологічної, мовної, психолого-педагогічної, комп’ютерної, методичної, практичної підготовки інтерна;
- формування поваги до професії і сумлінного ставлення власної праці;
- залучення випускників ЗВО до педагогічної діяльності та зменшення плинності кадрів.
Понад рік тому проєкт цього положення виносився на громадське обговорення. За його результатами, до проєкту внесли численні зміни.
https://nus.org.ua
Коментарі до матеріалу