Отримайте доступ до готових рішень, публікацій та оглядів
Підписатися

Рекомендації з укладання договору про здобуття профосвіти за дуальною формою

24.05.2021 15 0 0

Перед початком навчання за дуальною формою учню, закладу професійної освіти та підприємству рекомендовано укласти тристоронній договір, у якому важливо вказати права та обов’язки сторін, а також алгоритм дій у форс-мажорних ситуаціях.

Рекомендовано передбачити в договорах такі умови.

Для закладів професійної освіти:

  • надавати методичну допомогу наставникам, які відповідатимуть за підготовку учня в умовах виробництва;
  • оцінювати знання учня відповідно до освітньої програми;
  • розробляти або погоджувати освітні програми, робочі навчальні плани та навчальні програми з підприємством-партнером;
  • пояснювати учням правила безпеки життєдіяльності, інформувати про нормативно-правові акти з питань охорони праці, роботи з конфіденційною інформацією, комерційною таємницею тощо;
  • визначати майстрів виробничого навчання, відповідальних за організацію і виконання професійно-практичної підготовки учнів;
  • спільно із підприємством розробляти та затверджувати графік освітнього процесу;
  • видавати випускникам дипломи про здобуту освіту за результатами державної кваліфікаційної атестації.

Для підприємств:

  • виплачувати учням додаткову стипендію або інше матеріальне заохочення за виконану роботу;
  • погоджувати освітні програми, робочі навчальні плани та навчальні програми;
  • надавати можливість для стажування педагогів закладів профосвіти;
  • брати участь у державній кваліфікаційній атестації випускників;
  • здійснити персональний розподіл учнів на робочі місця або навчально-виробничі ділянки перед початком навчання;
  • призначати наставників учнів;
  • забезпечувати учнів спеціальним одягом та взуттям, приладами, інструментами, іншими знаряддями та матеріалами, необхідними для виконання робіт;
  • інформувати учнів про те, що певна інформація є конфіденційною або становить комерційну таємницю тощо.

Заклад і підприємство мають вчиняти усі залежні від них дії, щоб учень не перервав процесу навчання.

mon.gov.ua

Коментарі до матеріалу