Отримайте доступ до готових рішень, публікацій та оглядів
Підписатися

Організація робочого часу та оформлення неробочого часу у випадку відключення електроенергії: дії органів місцевого самоврядування

14.12.2022 50 0 0

Через пошкодження ворогом об’єктів електроенергетики в Україні діють графіки планового відключення електроенергії, а також здійснюються її аварійні та екстрені відключення. Останні, на жаль, не можна передбачити наперед.

Експерти Проєкту USAID «ГОВЕРЛА» напрацювали можливі варіанти дій з проєктами рішень для органів місцевого самоврядування.

У випадку, коли під час здійснення органом місцевого самоврядування визначених законодавством повноважень відбуваються планові, аварійні або екстрені відключення електроенергії, через які посадові особи місцевого самоврядування не можуть здійснювати свою діяльність у звичному режимі, то для подальшої організації робочого часу та роботи органу місцевого самоврядування в цілому, у залежності від обставин та характеру функціональних обов'язків працівників, можна:

  • оголосити простій не з вини працівника;
  • запровадити дистанційну роботу;
  • змінити режим роботи працівників (змінивши час початку і закінчення робочого часу та перерви на відпочинок або запровадити гнучкий режим робочого часу).

Детальніше з документом можна ознайомитися за ПОСИЛАННЯМ.

https://decentralization.gov.ua

Коментарі до матеріалу