Організація робочого часу та оформлення неробочого часу у випадку відключення електроенергії: дії органів місцевого самоврядування
Через пошкодження ворогом об’єктів електроенергетики в Україні діють графіки планового відключення електроенергії, а також здійснюються її аварійні та екстрені відключення. Останні, на жаль, не можна передбачити наперед.
Експерти Проєкту USAID «ГОВЕРЛА» напрацювали можливі варіанти дій з проєктами рішень для органів місцевого самоврядування.
У випадку, коли під час здійснення органом місцевого самоврядування визначених законодавством повноважень відбуваються планові, аварійні або екстрені відключення електроенергії, через які посадові особи місцевого самоврядування не можуть здійснювати свою діяльність у звичному режимі, то для подальшої організації робочого часу та роботи органу місцевого самоврядування в цілому, у залежності від обставин та характеру функціональних обов'язків працівників, можна:
- оголосити простій не з вини працівника;
- запровадити дистанційну роботу;
- змінити режим роботи працівників (змінивши час початку і закінчення робочого часу та перерви на відпочинок або запровадити гнучкий режим робочого часу).
Детальніше з документом можна ознайомитися за ПОСИЛАННЯМ.
https://decentralization.gov.ua
Коментарі до матеріалу