Чи необхідно працівникам щороку подавати заяву про застосування ПСП
Податкова соціальна пільга (далі – ПСП) застосовується до нарахованого платнику податку місячного доходу у вигляді заробітної плати тільки за одним місцем його нарахування (виплати).
Згідно із пп. 169.2.2 Податкового кодексу (далі – ПК) платник податку подає роботодавцю заяву про самостійне обрання місця застосування ПСП (далі – заява про застосування ПСП).
ПСП починає застосовуватися до нарахованих доходів у вигляді заробітної плати з дня отримання роботодавцем заяви платника податку про застосування ПСП і документів, що підтверджують таке право. Роботодавець відображає у податковій звітності всі випадки застосування або незастосування ПСП згідно з отриманими від платників податку заявами про застосування ПСП, а також заявами про відмову від ПСП.
Ураховуючи вищевикладене, нормами ПК не передбачено щорічне подання заяви про застосування ПСП.
Якщо у платника податків виникає право на застосування ПСП з інших підстав ніж тих, які були зазначені у попередній заяві, то такий платник повинен надати нову заяву з відповідними підтверджуючими документами.
ГУ ДПС у Житомирській області
Коментарі до матеріалу