Про порядок виправлення помилок у відцифрованій трудовій книжці розповіла сьогодні 45 слухачам вебінару Алла Кононюк – заступник начальника Відділу формування електронних трудових книжок Головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області.
У ЯКОМУ ВИПАДКУ ПОВТОРНО ПОДАЮТЬ ДОКУМЕНТИ ПРО ТРУДОВУ ДІЯЛЬНІСТЬ?
Відповідно до п.6 «Порядку подання відомостей про трудову діяльність працівника, фізичної особи - підприємця, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі», повторно подаються відомості про трудову діяльність у разі виявлення:
ШЛЯХИ ВИПРАВЛЕННЯ ПОМИЛОК:
Роботодавець або застрахована особа має можливість виправити помилку у відцифрованій трудовій книжці таким чином:
Авторизуватись на вебпорталі Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua
Вибрати у меню зліва розділ «Комунікації з ПФУ», пункт «Відомості про трудові відносини» - для застрахованої особи в особистому кабінеті,
або
Вибрати у меню зліва розділ «Комунікації з ПФУ», пункт «Відомості про трудові відносини робітника» - для роботодавця в кабінеті страхувальника.
Повторно подати скановані сторінки документів про трудову діяльність, у яких допущена помилка, заповнивши екранну форму.
У ЯКОМУ ВИГЛЯДІ ПОВТОРНО ПОДАЮТЬ СКАНОВАНІ ДОКУМЕНТИ?
При повторному поданні відомостей про трудову діяльність подаються:
ЯК ОЗНАЙОМИТИСЬ З РЕЗУЛЬТАТАМИ ЗВЕРНЕННЯ ЩОДО ВИПРАВЛЕННЯ ПОМИЛОК?
Із результатами опрацювання звернень за типом «Відомості про трудові відносини робітника» роботодавцю необхідно ознайомити кожного працівника, адже періоди не зарахування страхового стажу впливатимуть на право на майбутню пенсію.
Також застрахована особа має можливість ознайомитись із результатами оцифрування своєї трудової діяльності на вебпорталі Пенсійного фонду України:
https://t.me/pfvinobl/1554