Електронний реєстр листків непрацездатності
Реєстр листків непрацездатності запроваджено з метою забезпечення накопичення, зберігання, обліку та використання інформації про сформовані (видані), подовженні листки непрацездатності для реалізації прав застрахованих осіб на отримання допомоги по тимчасовій непрацездатності, по вагітності та пологах, оплати перших 5 днів тимчасової непрацездатності, що здійснюється за рахунок коштів роботодавця, а також для проведення перевірки обґрунтованості видачі та продовження листків непрацездатності.
До реєстру листків непрацездатності будуть надходити та акумулюватись дані:
- з електронної системи охорони здоров’я про медичні висновки, на підставі яких формують листки непрацездатності;
- з Фонду соціального страхування про результати перевірки обґрунтованості видачі та продовження листків непрацездатності застрахованим особам; суми допомоги; відмови в наданні застрахованій особі допомоги по тимчасовій непрацездатності; зміни причини непрацездатності; направлення на лікування або реабілітаційну допомогу;
- від страхувальників – про суму оплати перших 5-ти днів, відмову по оплаті перших 5-ти днів тимчасової непрацездатності, тощо;
- від органів опіки та піклування відомості про факт усиновлення дитини застрахованими особами протягом двох місяців з дні її народження, зазначеного у свідоцтві про народження;
- від централізованого банку даних з проблем інвалідності про встановлення медико-соціальної експертною комісією групи інвалідності або не встановлення групи інвалідності при повторному огляді.
Звертаємо увагу, що перехід від паперових до електронних лікарняних листків втрати працездатності планується впроваджувати поступово, але роботодавцям вже рекомендовано зареєструватись на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України.
www.pfu.gov.ua
Коментарі до матеріалу