Для внесення даних до Реєстру пільговиків потрібно звертатися до Пенсійного фонду України
Відомості про пільговиків обліковуються в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, які мають право на пільги (далі – Реєстр).
До Реєстру вноситься інформація про особу, яка набула статусу пільговика.
У разі необхідності відомості, внесені до Реєстру, коригуються (наприклад, у пільговика змінились прізвище, місце проживання, статус тощо).
Інформацію про пільговиків до Реєстру вносять фахівці територіальних органів Пенсійного фонду України.
Заява про внесення даних до Реєстру з необхідними документами подається пільговиком особисто, поштою або в електронній формі (вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України, мобільний додаток Пенсійного фонду України).
Відеоінструкція, як подати заяву на призначення пільги, за посиланням.
Довідково
Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги, – це автоматизований банк даних, створений для забезпечення єдиного державного обліку фізичних осіб, які мають право на пільги за соціальною ознакою згідно із законами України (Положення про Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 29.01.2003 № 117 “Про Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги“).
https://www.kmu.gov.ua
Коментарі до матеріалу